Monday, September 5, 2016

Ragnarok Online Trading Cards

Pokemon TCG Online Booster Pack kodes Te Koop Pokemon TCGO Booster Pack kodes aanlyn te koop Pokémon Online kodes van Stop2Shop Wat is Pokémon TCGO. Die Pokemon Trading Card Game Online is baie soos die handel kaart spel net online. In die Pokémon TCGO spelers in te samel kaarte, bou persoonlike dekke en daag ander spelers om Pokémon gevegte. Dit is absoluut gratis om te registreer en speel en jy weer eens voorsien met 'n volledige dekke te speel met as jy nie t wil om geld te spandeer op bykomende pakke en Pokémon kodes. Maar as jy wil om jou hand te versterk en moet addisionele aanlyn booster pakke kodes, Stop2Shop het al die Pokémon Online kodes beskikbaar vir verkoop, In die Pokémon TCGO kan jy spesiale tekens verdien deur die speel van deur speletjies (of jy wen of verloor) en voltooi die handleiding. Hierdie spesiale Tökes gebruik kan word in die spel of op die hoof Pokemon webwerf om items te koop vir jou aanlyn karakter. Daar is ook prestasies wat ontsluit kan word, soos een vir klop uit 1000 Pokémon, een vir verwarrend vyf monsters, en so aan. Daar blyk te wees iets vir almal Pokemon TCG Online is maklik toeganklik vir enigeen van beginners tot hardcore entoesiaste. Die opsionele handleiding vinnig en duidelik stap vir stap deur die basiese beginsels, wat dit dan voortbou op nuwe spelers meer gevorderde tegnieke en strategieë te leer. As jy nie nodig het om te borsel tot op die basiese beginsels, weer jy volkome vry om die handleiding te slaan en spring reg in te speel die Online Pokémon Spele. Nog 'n groot funksie in die Pokémon Trading Card Game Online is dat jy kan speel óf teen die rekenaar of teen ander spelers wat aanlyn terselfdertyd. Wanneer 'n uitdaging ander spelers die spel gebruik eintlik 'n verskeidenheid van faktore om jou te pas met iemand van 'n soortgelyke ervaring vlak - so nuwelinge nie hoef te bekommer oor die manier waarop ooreenstem teen 'n TCG kenner wanneer hulle weer net leer die toue. Vir diegene wat verkies om regtig in die Pokémon TCG aanlyn-ervaring, is daar is ook 'n avatar aanpassing opsie, sodat jy die tekens wat jy verdien om verskillende klere te koop om jou karakter aan te trek in bestee. Die bou van jou kaart Versameling Die Pokemon Trading Card Game sal nie volledig wees sonder 'n robuuste dek gebou opsie. Spelers kan die Pokémon Online Kode kaarte wat in alle toekomstige booster pakke en tema dekke of gekoop van Stop2Shop kliek hier om te bou aan jou versameling van Online Pokémon kaarte gebruik. Sodra jy 'n aanlyn Pokémon Kode al wat jy hoef te doen is tik in die kode op die verlossing bladsy en klik op die los buttom. Jy word dan gekrediteer met een bykomende aanlyn booster pak virtuele kaarte in jou rekening. Jy het wel die opsie waarvan reeks kaarte wat jy wil so dit is regtig 'n baie pret. As jy 'n Pokemon Online Tema Deck kode, beskikbaar te los in alle toekomstige tema dekke of kan jy jou keuse van Pokémon tema Deck kodes koop Stop2Shop kliek hier. dan sal al die beskikbare in daardie tema dek kaarte sal gaan reguit na jou aanlyn-insameling. Die Pokemon TCGO webwerf ondersteun ook handel, sodat jy kan 'n kaartjie direk handel (indien die ander speler is aanlyn dieselfde tyd as jy) of via 'n openbare handel (waar jy die kaart wat jy weer aanbied en die kaart wat jy wil hê in ruil te stel, dan wag vir iemand om die aas te neem). Daar is ook 'n uitstekende kaart sorteer en soek instrument, sowel as die vermoë om te skep en dekke vinnig en maklik verander, en selfs die pickiest karton versamelaars sal bly wees. Wat beteken die toekoms inhou vir die Pokémon TCGO Pokemon TCG Online gegaan deur middel van oop beta toets en daar is baie ander funksies nog in die werke. In die nabye toekoms spelers moet in staat wees om spesifieke vriende uit te daag, en selfs deel te neem in die toernooi. 'N indrukwekkende diep leader stelsel is geskeduleer om vry te gou die dop nie net hoe jy stapel teen ander spelers nie, maar ook die posisie van die deelnemers op dinge soos hoeveel prys kaarte hulle vyf geneem. Dit moet 'n baie pret te wees Dit die die Pokémon Trading Card Game Online (TCGO) kortliks. Dit lyk soos 'n mooi opgewonde stap in die Pokémon Trading Card Game Wêreld en of jy 'n Pokemon fan van die spel weer reeds, of op soek is na om te kry in Pokémon Online, die Pokémon TCGO webwerf is die plek om te wees. Dit is gratis, maklik om te gebruik, en werk op 'n rekenaar en Mac. Met die hulp van Stop2Shop om bykomende Pokemon kodes koop te versterk jou dek vinnig sal jy 'n ontploffing te speel die Pokémon TCGO het. KOOP POKEMON ONLINE KODES met 'n vinnige gratis e-pos aflewering. SIEN DIE hele versameling van BESKIKBAAR POKEMON ONLINE KODES te koop vanaf STOP2SHOP Besoek die amptelike Pokemon TCG Online Site en speel Pokémon Online Nou - PokemonTCG - Dit is gratis - kliek hier Ragnarok Online / Jobs Novice Job Klas wysig Alle karakters in Ragnarok Online begin af as 'n beginner. Na die verkryging van vlak 9 van die Wet op Basiese Vaardighede vaardigheid, kan spelers hul beroep te verander na 'n eerste werk klas. Die enigste uitsondering op hierdie reël is die Supernovice klas, wat addisioneel vereis dat die karakter ten minste basisvlak 45. Eerste Job Klasse wysig eerste werk klas karakters het gespesialiseerde vaardighede wat spesifiek vir die werk wat hulle kies is. Tans is daar agt eerste werk klasse beskikbaar in tov. Die Gunslinger en Ninja werk klasse geïmplementeer in tov Sakray vanaf 2 Januarie 2007 by 21:00 PST tydens die weeklikse geskeduleerde onderhoud. Die maksimum posvlak vir eerste werk klas karakters is 50, behalwe vir Gunslinger en Ninja waarvoor dit is 70 en Supernovice waarvoor dit is 99. Tweede Job Klasse wysig Na die verkryging van posvlak 40 in 'n eerste werk klas, 'n Speler mag werk verandering om 'n tweede werk klas wat sy of haar werk klas is in aanmerking kom vir. Die drie uitsonderings op hierdie is die Supernovice. Gunslinger en Ninja werk klasse, wat nie in aanmerking kom vir enige tweede werk klasse is. Die maksimum posvlak vir die tweede taak klasse, soos die meeste eerste werk klasse, is 50. transendente Job Klasse wysig Na die bereik basisvlak 99, posvlak 50 in 'n tweede werk klas, kan 'n speler te bowe. waar hy of sy sal wedergebore as 'n vlak 1 Nuweling. Die uitsonderings is Taekwon Meester en Soul Linker. wat nie in aanmerking kom vir transendensie. Deur transendeer, sal hy of sy moet gelyk te maak van die weer begin, maar wanneer hy of sy verander om sy of haar tweede werk klas, sal hy of sy die transendente weergawe daarvan geword en die opening van die geleentheid vir 'n sterker vaardighede groter stat bonusse. Die maksimum posvlak vir transendente werk klasse, in teenstelling met nie-transendente werk klasse, is 70. Novice Ragnarok Online / Nivellerend Statistiek en Vaardighede Fout met die skep miniatuur: Kan miniatuur red bestemming Hierdie artikel kan 'n opruim gebruik ten einde meer leesbaar te wees en / of aanbieding. Asseblief help verbeter hierdie artikel op enige moontlike manier. Onthou om ons redigering riglyne volg wanneer die verbetering van bestaande artikels. As jy hierdie bladsy kan verbeter, kan jy dit verander. of help deur 'n bespreking van moontlike veranderinge op die besprekingsblad. As jy hulp nodig met wiki-uitleg nodig, sien die wiki opmaak bladsy. As jy wil om te probeer om wiki opmaak sonder om 'n bladsy, waarom die sandput nie gebruik Hierdie artikel kan 'n opruim gebruik ten einde meer leesbaar en / of aanbieding te wees. Asseblief help verbeter hierdie artikel op enige moontlike manier. Onthou om ons redigering riglyne volg wanneer die verbetering van bestaande artikels. As jy hierdie bladsy kan verbeter, kan jy dit verander. of help deur 'n bespreking van moontlike veranderinge op die besprekingsblad. As jy hulp nodig met wiki-uitleg nodig, sien die wiki opmaak bladsy. As jy wil om te probeer om wiki opmaak sonder om 'n bladsy, waarom nie gebruik maak van die sandbox Basiese Statistiek wysig Daar is ses basiese statistieke wat 'n groot aantal aspekte van 'n karakter se geveg waardigheid teenoor gegewe teenstanders sal beïnvloed. Hierdie statistieke kan direk verander word deur die speler óf by karakter skepping of wanneer besig om 'n basis vlak. Krag: Stygings aanval krag in handgevegte en gewig limiet. Behendigheid: Stygings aanval spoed en dodge koers. Vitality: Stygings fisiese verdediging, maksimum HP en HP herstel koers. Intelligensie: Stygings magie aanval, magie verdediging en maksimum SP. Behendigheid: Stygings akkuraatheid, het gewissel aanval krag en minimum skade toegedeel, en verlaag die cast tyd vir 'n paar vaardighede en uitspel. Sterkte: Stygings Kritieke treffers en volmaakte Dodge koers. Wanneer 'n karakter kry 'n basisvlak, sal hy of sy 'n aantal stat punte gelyk aan FLOOR (A / 5) 2 waar A die basisvlak opgedoen kry. Byvoorbeeld, op basisvlak 10, sal die speler ontvang 4 stat punte as (5/10) 2 4. Om 'n stat verhoog, moet die speler 'n aantal stat punte gelyk aan FLOOR spandeer ((A - 1) / 10) 2 waar A die huidige waarde van die stat, wat nie enige bonusse. Op karakter skepping, is die speler wat nodig is om 'n totaal van 48 stat punte toeken volgens drie stel asse: Krag Intelligensie Vitality Handvaardigheid Agility Luck Die maksimum waarde wat op 'n gegewe stat kan toegeskryf word aan karakter skepping is 9, die minimum waarde is 1 . Die verhoging van krag sal Intelligensie afneem en andersom. Toenemende Vitality sal vaardigheid en andersom te verminder. En die verhoging van Agility sal geluk verminder en andersom. 'N Moontlike stel statistieke is 9 Krag, 9 Vitality, 9 Agility, 1 Intelligensie, 1 behendigheid, 1 geluk, maar 9 Krag, 9 Intelligensie, 9 Vitality, 1 behendigheid, 1 Agility, 1 Geluk word nie toegelaat deur die spel. Hierdie asse slegs bestaan ​​in karakter skepping en sal geen invloed op die speler se stat besluite te hê wanneer hy of sy vlakke up. Sterkte (STR) wysig krag raak die fisiese nabygeveg aanval krag van 'n karakter. Hoe hoër jou krag, hoe meer skade jy doen deur swaai vuiste, boeke, swaarde, staf, en byle. Sterkte verhoog ook die beperking op die gewig van items 'n karakter kan dra. Krag sal dikwels afgekort STR. Dit is wat Sterkte doen in meer detail: Stygings nabygeveg aanval skade deur 1 per punt van Str. Ook verhoog nabygeveg aanval skade deur STR / 10 2, waar die waarde in is afgerond en 2 middel vierkant. Verhoog missiel aanval skade deur 1 per 5 volpunte van Str. Verhoog gewig kapasiteit met 30 per punt van STR (Let daarop dat hierdie slegs van toepassing op baseer STR, wat is die linker waarde in die status venster). Agility (AGI) wysig behendigheid invloed op die aanvallende spoed asook dodging vermoë van 'n karakter. 'N karakter met 'n hoë behendigheid nie net meer skade, maar ook neem minder as well. Behendigheid word dikwels afgekort AGI. Dit is wat Agility doen in meer detail: Stygings aanval spoed met sowat 0,1 per punt van AGI dit hang af van jou toegerus wapen, en ook hoe hoër jou aanval spoed is, hoe minder uitwerking elke punt van AGI het daarop. Verhogings vlug koers deur 1 per punt van AGI. Verminder spel vertragings. Behendigheid (DEX) wysig behendigheid raak hoe akkuraat jou aanvalle is, asook hoeveel skade het gewissel wapens soos boë doen. Die trefkoers bonus van Handvaardigheid is punt-vir-punt ekwivalent met die Dodge koers bonus van behendigheid. Behendigheid word dikwels afgekort DEX. Dit is wat Handvaardigheid doen in meer detail: Stygings trefkoers deur 1 per punt van DEX. Verhoog missiel aanval skade deur 1 per punt van DEX. Ook verhoog missiel aanval skade deur DEX / 10 2, waar die waarde in is afgerond en 2 middel vierkant. Verhoog nabygeveg aanval skade deur 1 per 5 volpunte van DEX. Verhoog aanval spoed deur 1/4 die bedrag elke punt van AGI sou. Verhoog minimum aanval skade deur 1 per punt van DEX jou minimum aanval skade is net jou totale aanval krag minus jou toegerus wapen se aanval krag. (Let daarop dat wanneer jou DEX gelyk jou wapen se aanval krag, dan elk van jou aanvalle sal doen dieselfde skade minimum aanval skade gewen t oorskry maksimum aanval skade) Verminder beslissende tyd van vaardighede deur 2/3 per punt van DEX dus by 150 Dex jy kan onmiddellik gooi vaardighede. Verhogings smee sukseskoerse vir smede en brou sukseskoerse vir Alchemists. deur 'n onbekende bedrag. Vitality (VIT) wysig Vitality is 'n maatstaf van survivability. Dit bied 'n verskeidenheid van voordele: Eerstens, dit verhoog die maksimum treffer punte (HP) van 'n karakter, en so hierdie karakter in staat om meer skade doen sal wees. Met 'n hoë Vitality beteken ook dat jy 'n verminderde skade as gevolg van fisiese aanvalle neem. Derde, vitaliteit help om 'n karakter te oorkom verlammende effekte soos blindheid en stun. Ten slotte, vitaliteit verhoog die doeltreffendheid van genesing drankejs. Vitality is verkorte VIT. Dit is wat Vitality doen in meer detail: Stygings maksimum HP deur 1 per punt van VIT hierdie stapels, so tegnies as jy 2 VIT, dan is jou maksimum HP verhoog deur 101 101 102,01 dit mag lyk nie veel nie, maar met genoeg VIT dit sal 'n groot verskil maak. Verhoog HP genesing items effektiwiteit deur 2 per punt van Vit. Verhoog HP herstel krag deur 1 per 5 volpunte van VIT (wat beteken dat dit die bedrag van HP jy genees wanneer jy staan ​​of sit verhoog). Verhoog fisiese verdediging (VIT DEF) deur 1 per punt van VIT VIT DEF verminder fisiese skade deur nommers ontvang (die rowwe skatting wese, VIT DEF getal afgetrek basis skade ontvang) die eintlik verminder skade hang af of jy getref deur 'n monster of 'n speler, en daar is ook 'n paar bonusse te VIT DEF op sekere intervalle. Verhoog magiese verdediging (INT MDEF) deur 1 per 2 vol punte van VIT (hierdie doesn t wys op die status skerm egter) werk op dieselfde manier wat INT verminder skade as gevolg van magiese aanvalle. Verminder status toediening tempo en tyd deur 'n onbekende bedrag. Intelligensie (INT) wysig Intelligensie is 'n maatstaf as vermoë om in die arcane kunste. Dit verhoog die skade van magie uitspel soveel as krag nie vir fisiese aanvalle. Hoë intelligensie gee ook toegeneem spel punte (SP), wat toelaat dat 'n karakter om meer toor vir 'n lang tyd. Ten slotte, Intelligensie verminder die skade wat uit spel effekte. Intelligensie is verkorte INT. Dit is wat Intelligensie doen in meer detail: Stygings maksimum SP deur 1 per punt van INT net soos met VIT, hierdie stapels. Verhoog SP genesing items doeltreffendheid deur 2 per punt van INT. Verhoog SP herstel krag deur 1 per 6 volpunte van INT (let daarop dat jy ook SP te herstel, selfs as jy beweeg, net baie stadig) keer INT is verlede 120 egter SP herstel krag verhoog deur 1 elke 2 vol punte van INT. Verhogings magie aanval krag deur 1 per punt van INT (in jou status venster MATK het 'n reeks wanneer jy 'n vaardigheid wat MATK gebruik om skade te bereken gooi, is 'n waarde van die reeks lukraak gekies). Verhoog maksimum magie aanval krag deur INT / 7 2, waar die waarde in is afgerond en 2 middel vierkant. Verhoog minimum magie aanval krag deur INT / 5 2, waar die waarde in is afgerond en 2 middel vierkant. Verhoog magiese verdediging (INT MDEF) deur 1 per punt van INT INT MDEF verminder die ontvang van magiese aanvalle deur die waarde daarvan skade. Verminder status toediening tempo en tyd deur 'n onbekende bedrag. Sterkte (LUK) wysig geluk verhoog die pryse waarteen sekere lukraak veroorsaak bestry gebeure gebeur. Hoofsaaklik, geluk verhoog jou kans om 'n kritieke staking, 'n normale aanval wat altyd die teiken tref en nie verminder word deur wapens of deur vitaliteit. Dit verhoog ook tot 'n mindere mate, die kans op 'n gelukkige ontduik, wat is 'n kans om heeltemal te vermy 'n gereelde aanval. It figures ook in die berekeninge vir sekere klas vaardighede soos die jagter se Blitz Klop of die priester se beurt dooies. Sterkte word verkorte LUK. Dit is wat geluk nie in meer detail: Stygings kritieke trefkoers met 0,3 per punt van LUK (net die heelgetal afgerond word in die status venster). Verhoog perfekte Dodge koers met 0,1 per punt van LUK (dieselfde met 'n kritiese trefkoers, word slegs die heelgetal getoon). Verhoog aanval skade deur 1 per 5 volpunte van LUK (dit is vir enige tipe van fisiese aanval). Verminder status toediening tempo en tyd deur 'n onbekende bedrag (maar minder as VIT en INT se effekte). Verhogings smee suksessyfer vir smede en brou suksessyfer vir Alchemists deur 'n onbekende bedrag (maar minder as vir DEX s effek) INT blykbaar raak brou suksessyfer vir Alchemists sowel. Afgelei Statistiek wysig Terwyl basiese statistieke direk beheer word deur die speler, afgelei statistieke is nie direk beheer word deur die speler. Hierdie statistieke is funksies van die basiese statistieke (en in sommige gevalle, funksies van vaardighede of toerusting die karakter dra) en dus verander hulle vereis veranderende een of ander aspek van die karakter se toerusting, vaardighede, of basiese statistieke. Afgelei statistieke oor die algemeen meer van 'n impak op die werklike krag van 'n gegewe karakter en moet ten sterkste in ag geneem word by die evaluering van 'n bepaalde stat stel. Maksimum treffer punte wysig MaxHP basisvlak (1.01) VIT Max HP verhoog deur 1 per punt van VIT hierdie stapels, so tegnies as jy 2 VIT, dan is jou maksimum HP verhoog deur 101 101 102,01 dit mag lyk nie veel nie, maar met genoeg VIT dit sal 'n groot verskil maak. Maksimum Spel Punte wysig MaxSP basisvlak (1.01) INT Max SP verhoog deur 1 per punt van INT net soos met Max HP, hierdie stapels. Aanval Power (ATK) wysig aanval Power STR (str str bonus) Bemeestering (bv swaard meesterskap 40 Aanval) Wapen s Skade Wapens Verbeter Bonus skade toegedeel ((Aanval Power - (Aanval Power / (100 / vyand se Def))) Kaart Effek ) - vyand se Vit magiese aanval Power (MATK) wysig MATK INT (INT div 7) 2. INT (INT div 5) 2. verdediging (DEF) wysig Van armors, elke basis DEF gee 1 vermindering. Elke verfyn gee 0,66 (2/3) skade vermindering. Byvoorbeeld, as jy het 50 hard DEF en 1000 skade berokken julle, die formule is: D amage Ek nflicted (100 / (T Ard D ef (R Vllnieer 2 3))) R ONDERWYSSERTIFIKAAT))) Vermindering As jy t don enige verfyn kan jy net dink aan dit as skade (100 HardDef), of in hierdie geval, net 1000 2 500. Let daarop dat hierdie getal verwys na die verminderde bedrag en nie die totale bedrag van die skade gedoen. Die bedrag van die skade gedoen kan word bereken as: D amage Ek nflicted R ONDERWYSSERTIFIKAAT D amage R eceived In hierdie geval, sou dit 1000 wees - 500 500. As jy 60 HardDef het, in plaas van 50, sal die afgeronde gevolg wees 1000 - 600 400. sagte verdediging is gebaseer op Vitality en die formule is: skade - sagte def. Byvoorbeeld, as jy het 50 sagte DEF en 1000 skade berokken julle, sal jy 1000-1050 950. magiese verdediging (MDEF) wysig Die eerste getal is die totale magiese verdediging van al jou wapens, terwyl die tweede is jou INT. Akkuraatheid (HIT) wysig HIT basisvlak DEX kans om 'n vyand 80 HIT - vyand vlug Kritieke Hit Kans (CRIT) wysig gelei getal is 'n persentasie van 'n kans om 'n kritieke treffer. Dodge Kans (VLUG) wysig VLUG basisvlak AGI vaardigheid effekte Card Effects Perfect Dodge wysig Elke 10 Sterkte punte bring 1 van volmaakte ontduik. Kans () 1 (LUK div 10) Hit / Mej kans wysig (80 AttackerHIT - DefenderFLEE) aanval spoed (ASPD) wysig ASPD 200-7 (basisvlak - AGI - DEX / 4) 100 is die stadigste aanval spoed, 200 die vinnigste . Treffers / sek 50 / (200 - ASPD). MOENIE . Ek herhaal, NIE getref Max aanval spoed al is, dit is oor die algemeen nie aanbeveel, aangesien dit die bediener algoritmes komplikasies veroorsaak. Dink daaroor, is dit regtig wys wees om te verdeel deur 0 Hit Point Recovery wysig HPR basisvlak (VIT div 5) HP herstel krag (die bedrag van HP jy genees wanneer jy staan ​​of sit) verhoog deur 1 per 5 volpunte van Vit. Spel Point Recovery wysig INT 120: SPR basisvlak (INT div 2) SP herstel krag verhoog deur 1 per 6 volpunte van INT (let daarop dat jy ook herstel SP selfs as jy beweeg, net baie stadig) keer INT is verlede 120, egter SP herstel krag verhoog deur 1 elke 2 vol punte van INT. Beslissende tyd wysig CastTime basisvlak Max 0, 1 - DEX / 150 Casting tyd van vaardighede verminder deur 2/3 per punt van DEX dus by 150 DEX jy kan onmiddellik gooi vaardighede. Gewig kapasiteit wysig MaxWeight basisvlak STR 30 gewig kapasiteit verhoog met 30 per punt van STR (let daarop dat hierdie slegs van toepassing op baseer STR, wat is die linker waarde in die status venster). Vaardighede wysig vaardighede kan bykomende tipes aanvalle of verdedigende taktiese vermoëns toe te voeg tot jou karakter. Elke karakter het 'n unieke stel vaardighede, afhangende van hul werk. Hierdie vaardighede kan óf aktief of passief. Oor die algemeen as jy 'n vaardigheid gebruik, SP afneem. Wanneer jy vlak op jou Posvlak, kan jy 'n punt toe te voeg tot 'n vaardigheid. Soos met statistieke, jou Posvlak groei as jy meer monsters dood te maak. Sien Character Werk en Vaardighede vir gedetailleerde vaardigheid inligting vir elke karakter. INHOUDSOPGAWE


No comments:

Post a Comment