Monday, October 3, 2016

Forex Bank Ringvägen

Stockholm Vir ander plekke met dieselfde naam, sien Stockholm (dubbelsinnig). Stockholm is 'n groot stad met 'n paar distrik artikels wat toerisme-aantreklikhede, restaurante, naglewe en verblyf volledige lys het 'n blik op elkeen van hulle. Sien Stockholm met kinders vir 'n familie-georiënteerde gids. Stockholm is die hoofstad en grootste stad van Swede. met byna 2 miljoen inwoners binne sy omgewings. Die middestad is saamgestel uit 14 eilande met mekaar verbind deur 'n 50 brûe oor Lake M Laren, wat vloei in die brak Oossee, en verby die argipel Stockholm met 'n paar 24.000 eilande en eilandjies. Stockholm is 'n kosmopolitiese plek met beide klassieke en moderne argitektuur, en 'n boeiende Old Town, Gamla Stan. Meer as 30 van die stad gebied bestaan ​​uit waterweë, en nog 30 is saamgestel uit groen. Luggehalte is vierde beste van die Europese hoofstede - agter Zurich, Kopenhagen en Wene. Distrikte Wysig Hierdie artikel gee 'n oorsig van die Stockholm metropolitaanse gebied, Stor-Stockholm. wat insluit Stockholm County behalwe Norrt LJE munisipaliteit, wat in Roslagen. Die meeste plekke is gevind in die middestad, innerstaden, histories die sone in die stad tol. Die Munisipaliteit van Stockholm strek verder as die middestad, insluitend die westelike en suidelike voorstede. Die middestad wysig Norrmalm Norrmalm bevat die sentrale sakegebied bekend as die stad. met 'n paar winkels en winkelsentrums, museums, hotelle en restaurante te veel om op te noem, die meeste van Stockholm se groot teaters, en die sentrale stasie. Die voetganger winkelstraat Drottninggatan loop in 'n noord-suid rigting deur die gebied, deur die vierkante Sergels Torg. Die eilandjies Skeppsholmen en Kastellholmen kan te voet. Vasastan is 'n hoofsaaklik woongebied, waar die Odenplan vierkante bied shopping en die nag lewe. stermalm stermalm is 'n welvarende gemeente, insluitend Nationalstadsparken. die Nasionale City Park. Die Stureplan vierkante is 'n sentrum vir luukse winkelsentrums en die nag lewe. S DRA Djurg rden of bloot Djurg rden is 'n eiland-park, met 'n paar groot toeriste plekke - die Skansen opelug museum, die Gr na Lund pretpark, en die Vasa Museum. Die gemeente het ook 'n bos, 'n cluster museum met die Wetenskap en Tegnologie Museum en Kakn stornet. asook Stockholm Universiteit en die Royal Institute of Technology. Die Frihamnen cruise hawe is op die oostelike rand. Gamla Stan 'n eiland met groot uitsig waterfront, die noordelike deel van die Old Town is oorheers deur die Royal Palace en die Sweedse parlement. Die res van die eiland is 'n skilderagtige versameling van ou geboue en smal geplaveide strate. Die aangrensende eiland Riddarholmen hou 'n kerk en 'n paar ou regering geboue. S dermalm S dermalm is 'n rowwe eiland met geboue van alle ouderdomme. Dit is altyd beter bekend as S der (Die Suid). FJ llgatan bied 'n paar van die beste uitsigte oor Stockholm en die Oossee inlaat. Die groot noord-suid straat G tgatan en aangrensende strate besaai met 'n verskeidenheid van restaurante, bars en winkels. Dit begin soos 'n bult langs Slussen met die besige voetganger zone genoem G tgatsbacken (Die helling van G tgatan), en gaan Medborgarplatsen (Burgers vierkante), wat baie aan te bied in terme van die winkel en nag lewe het. Die boheemse gebied suid van Folkungagatan is soms die bynaam SoFo, met die hand liggend inspirasie uit SoHo. Onder sy verskeidenheid van restaurante, CAF se, kroeë, vreemd winkels en nuwerwets boetieks sal een van die mees liberale vergadering van suksesvolle teëkom, maar ook Swede wannabe. Inkopies en hul nageslag bloot aan die idilliese vierkante Nytorget of net bak in die pragtige park Vita Bergen. Op Skeppargr de mense steeds bewoon 'n hele blok oorblywende klein hout huise langs geplaveide strate van 'n vervloë era. L ngholmen is 'n welige eiland langs S dermalm. Dit is hier waar die berugte tronk L ngholmsf ngelset is geleë. Die selle is sedertdien omskep in klein hotelkamers, en die soms makabere geskiedenis van hierdie historiese kompleks is vertoon in kaste. Die Waterfront het 'n paar van die sentrale Stockholm se gewildste strande en daar is ook ruimte vir Nudists op 'n paar van die kranse. Kungsholmen Kungsholmen is 'n eiland in die westelike middestad, met Stadshuset (Stockholm City Hall) op sy oostelike punt. Verder wes, kan 'n versameling van ontspanne omgewing kroeë en restaurante gevind. Wes van die Fridhemsplan vervoer hub en die V stermalmsgallerian winkelsentrum, die eiland is meer voorstedelike. Lilla Essingen en Stora Essingen is twee kleiner, hoofsaaklik residensiële, eilande wat behoort aan die gemeente van Kungsholmen. Naby aan die park R lambshovsparken is 'n mooi natuurlike see, Smedsuddsbadet. geskik vir kinders. Suburbs en aangrensende dorpe Wysig Western Suburbs Die Wes voorstede, V sterort. is opgebou gedurende die laat 20ste eeu. Stockholm-Bromma Lughawe oorheers die gebied. V llingby. gestig in die 1950's, is een van Europa se eerste beplande voorstede. Solvalla is 'n prominente perd ras stadion. Kista is 'n internasionale sentrum van inligtingstegnologie, ook bekend vir die besige winkelsentrum Kista Galleria en die landmerk wolkekrabbers Kista Wetenskap toring en Victoria toring. Northern Suburbs die noordelike voorstede bevat Solna en Sundbyberg. net noord van die sentrale Stockholm, is twee afsonderlike stede binne die Storstockholm (Groter Stockholm) gebied. Solna is die tuiste van Vriende Arena. die streek se grootste stadion, die oorgrote koninklike park en ontspanningsgebied Hagaparken. en die Karolinska Instituut. 'n leidende instelling van mediese navorsing. Haga Slott (paleis) in Hagaparken is tans die tuiste van kroonprinses Victoria en haar familie. Sundbyberg is die kleinste munisipaliteit in Swede en soms na verwys as Sumpan. Danderyd en T deur. om die noord-ooste, is gegoede munisipaliteit voorstede wat bereik kan word deur ondergrondse en bus of Roslagsbanan. 'n smalspoor trein. Danderyd het die laagste inkomstebelasting in Swede en die Djursholm gebied vertoon sommige van die duurste private huise in die hele land. T deur sentrum beweer dat hy een van die grootste winkelsentrums in Skandinawië wees, en die spoor perd ras T deur Galopp sal toeskouers vermaak vir 'n paar jaar. Runriket by Jarlabankes Bro in T deur kyrkby is die poort na die wêreld se grootste versameling van Viking Age staande klippe met vertellings uitgekap in runiese skrif. Die museum roete is altyd oop en strek baie myle langs openbare paaie en roetes in die munisipaliteit Vallentuna. Naby T deur kyrka (kerk) het 'n paar van die mees aanskoulike Middeleeuse muur skilderye in die land. Stockholm eilandsee Die Archipelago, Stockholms SK rg RD. bevat Vaxholm is die poort na die noorde Stockholm-argipel. en 'n veerboot middelpunt. Die dorp het 'n pragtige uitsig waterfront en 'n sonderlinge kleinskaalse shopping area. Dit spog ook Vaxholms f stning. wat is 'n vesting verander in 'n kus verdediging museum. V RMD. die grootste eiland, soortgelyk aan die vasteland. Sandhamn. 'n oord-eiland in die buitenste argipel. Ut. 'n landelike eiland met 'n verlate silwer-myn. Liding Liding is 'n aparte stad binne die Storstockholm (Groter Stockholm) gebied. Dit is geleë op 'n groot eiland net oos van die sentrale Stockholm spog gegoede voorstede, klein dorpie sentrums en sonderlinge landelike gebiede. Punte van belange is Millesg rden. 'n indrukwekkende opelug beeldhouwerk museum Bos N. 'n nasionale sport fasiliteit Ekholmsn s. 'n ski-helling en Elfvik. 'n landbougrond met 'n verskeidenheid van konferensie hotelle. Liding bereik deur Liding bron (Liding brug) en busse van Ropsten terminale stasie op die rooi ondergrondse lyn. Eker Eker in Lake M Laren is die enigste Sweedse munisipaliteit met twee UNESCO World Heritage sites: Royal koshuis Drottningholm en Viking Age nedersettings Birka op die eiland Bj rk saam Hovg rden op die eiland Adels. Die eilande bevat ook herehuise, plase, woude en strande. Suidelike voorstede die suidelike dele van Stockholm munisipaliteit, S derort. is veral bekend vir die stadion cluster: Globen die Globe Arena. duidelik sigbaar uit die meeste van S dermalm, gasheer ys-hokkie wedstryde sowel as internasionale kunstenaars optredes, die kleiner Hovet en die sokker arena Nya S derstadion / Telemarketing 2 Arena. Naby Skogskyrkog rden (Die Woodland Begraafplaas), 1. is 'n UNESCO 2 World Heritage site. Om die suidweste van die middestad, die gemeente Liljeholmen het 'n aangename ontspanningsgebied rondom Lake Trekanten. S dert RN S dert RN is die skiereiland van Oos-S dermanland (eintlik, S dert RN-Nacka tegnies Swede se derde grootste eiland). Behalwe Stockholm se suidelike voorstede. Dit bevat: Nacka en V RMD. om die suidooste, is voorstedelike munisipaliteite met 'n groot ontspanningsgebiede en die grootste deel van die suidelike deel van die Stockholm-argipel. Huddinge. Haninge en Bande na die suide is residensiële voorstedelike munisipaliteite met 'n groot ontspanningsgebiede, insluitend die groot Tyresta oerwoud, een van 28 nasionale parke in Swede, waar die oudste dennebome is ongeveer 400 jaar oud. S dert LJE. 'n stad met 'n duidelike geskiedenis waar die Oossee aan meer M Laren in Swede se grootste slot. S dert LJE is die tuiste van Tom tits - Stockholm se grootste wetenskap sentrum vir kinders, die Torek llberget buite museum, en Tvetag rden - 'n bekende hostel net deur meer M snaren. Nyn shamn. 'n kus vakansie dorp met die veerboot na Gotland. Verstaan ​​wysig Die Royal Guard op parade by die Royal Palace Stockholm is nie die oudste dorp in Swede. Soos Sigtuna. Swede se eerste hoofstad, is afgedank deur seerowers in 1187, die Swede opgebou vestings langs die inlaat van M Laren, en Birger Jarl (Jarl is 'n titel wat ooreenstem met die Britse Earl) het 'n vesting gebou op 'n eiland later bekend as Gamla Stan. Die eerste rekords van Stockholm is in 1252 geskryf deur Birger. As die land opgewek, die Stockholm Straits is die enigste waterweg tussen M Laren en die Oossee in die 15de eeu, die vervanging van Uppsala as die effektiewe kapitaal. Sedert King Gustavus Vasa Stockholm bevry in 1523, het Stockholm Swede se belangrikste sentrum van die handel gebly, alhoewel Göteborg later die grootste internasionale hawe. Gedurende die 17de eeu, Stockholm was die basis van die Sweedse Ryk, met 'n oppervlakte twee keer die land se huidige grootte, byna rondom die Oossee. Die stad bevat geboue van alle ouderdomme sedert die 13de eeu. Soos die res van Swede is onaangeraak deur die Wêreldoorloë, maar veral tussen 1955 en 1975, is honderde van die ou geboue in Norrmalm gesloop in 'n grootskaalse modernisering proses, bemoedig deur soortgelyke projekte in ander Europese stede. Sedertdien het net infills en 'n paar gebiede ontwikkel met 'n nuwe argitektuur in Sentraal Stockholm. Climate wysig Gemiddeld voorwaardes vir Stockholm Ondanks sy noordelike ligging, Stockholm het redelik matige temperature dwarsdeur die jaar. As gevolg van sy noordelike breedtegraad, die stad sien 'n dramatiese seisoenale variasie in sonlig, uit meer as 18 ure van daglig rondom die midsomer, tot sowat 6 ure van daglig in laat Desember. Stockholm geniet 'n gemiddeld van byna 2000 uur van sonskyn per jaar. Gemiddelde jaarlikse reënval is 539 mm (21,2), met Julie en Augustus effens die natste maande. Sergels Torg in die aand Dwarsdeur die somer, die gemiddelde daaglikse hoë temperature bereik 20-25 C (68-77 F), met laagtepunte van 12-15 C (54-59 F). Maar golwe somer hitte is 'n gereelde en temperature bo 25 C (77 F) is nie ongewoon nie. Autumn geneig eerder koel en dikwels reën te wees in Oktober, gemiddelde daaglikse hoogtepunte dip om ongeveer 10 C (50 F). In die wintermaande, vanaf Desember deur die begin van Maart, gemiddelde daaglikse temperature val tussen -3 en 3 C (26-38 F). Ligter tydperke voorkom, maar dit te doen koue met temperature van ongeveer -10 C (14 F). Sneeuval kan voorkom vanaf die einde van November tot vroeg in April, maar die bedrag van sneeuval wissel grootliks van jaar tot jaar en deur die winter seisoen. Diep sneeubedekking in die winter is eerder ongewoon. Lente is die droogste seisoen, met 'n gemiddelde daaglikse temperatuur bereik hoogtes van 9 C (48 F) in April en 16 C (61 F) in Mei. Toeriste inligting wysig Stockholm toerisme-sentrum. Kulturhuset, Sergels Torg 5 (T T-Centralen), 3. Oop M-F 09: 00-18: 00, sa 9: 00-16: 00, Su 10: 00-16: 00. Die amptelike toerisme-sentrum het 'n baie inligting in Engels en hulpvaardige personeel. Hulle verkoop ook kaartjies na museums en besigtigingstoere. Kry wysig Met die vliegtuig wysig Stockholm-Arlanda Airport. algemeen na verwys as Arlanda (IATA. ARN ICAO. ESSA) is die belangrikste internasionale lughawe (bedien deur SAS 4. BA 5 en vele ander) en is geleë 40 km (25 myl) noord van die stad, in die Sigtuna munisipaliteit. Daar is verskeie metodes vir die reis tussen Stockholm en Arlanda, in volgorde van gewildheid gelys: Express Busse Flygbussarna 6 loop busse gereeld na en van die Stad Terminal, net langs die Centraal Station. Die reis neem 40 minute en kos 99 SEK vir aanlyn aankope of 89 SEK vir mense jonger as 17 jaar of 65. Jy kan t koop kaartjies met kontant aan boord, maar kredietkaarte word aanvaar. Die busse maak 'n paar stoppe in die noordelike voorstede, asook Vasastaden, langs die pad. Swebus 7 lopies busse na en van die Stad Terminal, 1-4 keer / uur Maandag-Vrydag, 1-2 keer / uur op Sat-Sondag Die reis neem 35-45 minute. Volwasse kaartjies kos 99 SEK / 178 SEK terugkeer. Studente en senior kaartjies kos 72 SEK elke manier. 'N kaartjie vir die jeug onder 20 kos 60 SEK elke manier. Vier kinders tot die ouderdom van 16 reis gratis met volle betaling vir volwassenes. Jy kan t koop kaartjies met kontant aan boord, maar kredietkaarte word aanvaar. Daar is verskeie winkels op die lughawe om jou kaartjie elektronies te koop. Jy kan ook jou kaartjie te koop bv op die Swebus webwerf op die internet, per telefoon (0771-218 218), op 7-Eleven, Pressbyr N en Swebus kaartjie kantore. Deur 'n uitdruklike spoor. Die Arlanda sneltrein 8. vertrek uit die laer vlak van elke lughawe elke 15 minute en daag by die Centraal Station Stockholm in 20 minute. Volwasse kaartjies gewoonlik kos 280 SEK eenrigting, 530 SEK terugkeer. Tydens Donderdag-Sondag, openbare vakansiedae en uit die alledaagse tussen 18 Junie en 30 Augustus kaartjies kos 300 SEK vir 2 volwassenes wat saamreis (100 SEK vir elke bykomende volwasse tot 4). Kaartjies vir mense onder die ouderdom van 25 en ISIC houers betaal 150 sek. Kinders onder 17 reis gratis met 'n betalende volwassene. Kaartjies kan gekoop word by kiosks by die platform, aanlyn, of op die trein vir 'n 100 SEK toeslag. Deur gereelde spoor. Gereelde treine dien die lughawe deur 'n derde stasie, Arlanda Sentraal, geleë onder Sky City tussen terminale 4 en 5. Lyn 38 van die Stockholm voorstedelike spoor. pendelt g. lopies in Uppsala via die Centraal Station Stockholm om lvsj (met Stockholm internasionale markte), stop in die noordelike voorstede, met spitstyd dienste voortsetting van die suidelike voorstede van Huddinge en Tumba. Die trein loop twee keer 'n uur en duur 37 minute na Stockholm, en plaaslike vervoer kaartjies kan gebruik word en gekoop by die ingang van die stasie, al is almal 18 oud moet 'n toegang stasie fooi van 85 SEK betaal (hoewel jong volwassenes met 'n tiener voorkoms kan maklik beweer dat hulle onder 18 en deurkom - die personeel gewoonlik gewen t seker jou ID as u vol vertroue oor hierdie her). 'N one-way ticket na Stockholm stad kos 135 SEK insluitend die toegang stasie fooi (110 SEK vir mense 18-20 en 40 SEK vir mense jonger as 18 jaar, maar weer, mense 18-20 kan dikwels kry 'n 40 SEK kaartjie deur te beweer te wees jonger as 18). Vir 200 SEK (145 SEK vir mense 18-20 en 70 SEK vir mense jonger as 18 jaar) kan jy 'n 24-uur Travel Card kry. Hierdie pryse sluit almal die stasie toegangsfooi, indien van toepassing. Sien 9 vir plaaslike vervoer kaartjies. Daar is ook vinniger plaaslike treine op die skakel ping - Stockholm - G VLE roete, wat 278 SEK (2de klas) gekos om sentrale Stockholm as gekoop op die plek, maar as ongeveer bespreek. 1-2 maande vooruit, kan hulle so goedkoop as 95 SEK wees. Hulle hardloop non-stop en neem 20 minute, soos die Arlanda Express, maar slegs funksioneer uurlikse (met 'n paar vreemde gapings), maar as jy op tyd kan die plaaslike trein baie goedkoper as Arlanda Express wees, hoewel nie heeltemal so goedkoop as voorstedelike spoor of SL bus. Ten slotte, 'n lang-afstand treine van Stockholm bedryf om punte in Sentraal-Swede, soos Ume, Mora of stersund. Dit is egter nie toegelaat om hierdie treine gebruik om te reis vanaf die lughawe na die sentrale Stockholm. Sien 10 vir plaaslike / intercity trein kaartjies. Deur plaaslike bus en trein kombinasie 11. As die toegang stasie fooi vir die direkte voorstedelike spoor diens jou pla, plaaslike bus 583 verbind die lughawe na M rsta spoorwegstasie, en die verandering van 'n voorstedelike trein (lyn 36) sal jy sentrale Stockholm in 65 minute, vir 'n gereelde openbare - transport fooi, wat is 72 SEK vir 'n eenrigting-rit (50 SEK met SL Toegang kaart). Verskeie vorme van afslag kaartjies kan gekoop word by die lughawe, die maak van hierdie roete die goedkoopste, maar by verre die stadigste manier om na en van Arlanda kry, en tensy op 'n uiterste begroting, neem die direkte voorstedelike trein is waarskynlik die moeite werd, sien Gereelde spoor gedeelte hierbo. Sien die kry om deel vir meer besonderhede oor die SL dienste en ticketing stelsel. Per taxi. Groot taxi maatskappye werk op 'n vaste basis prys tussen Arlanda en sentrale Stockholm. Pryse in die taxi staan ​​tans wissel van 450 SEK (Oordrag Taxi) te 520 sek. Oor die algemeen, kan jy vrylik kies tussen die wag taxi's of vra die operateur vir 'n spesifieke maatskappy. Daar is gratis taxi pryse so pasop vir die kleiner, duur, taxi maatskappye. 'N Geel en wit bord met prys vergelyking (per 10 SEK van Stockholm na Arlanda. Sien die artikel Taxi hieronder vir 'n paar algemene advies oor taxi reis in Stockholm. Met die motor. Sien Sigtuna vir motorhuur op Arlanda Airport. Bromma Lughawe. (IATA. BMA ICAO. ESSB) is 'n kleiner lughawe, geleë in die stad sowat 8 km wes van die sentrum, hoofsaaklik gebruik vir binnelandse vlugte, maar ook van Kopenhagen en Aarhus in Denemarke, Oslo en Skien in Noorweë, Tallinn in Estland en Brussel in België. lughawe afrigters 14 aanbod 'n duurder verbinding met die Stad Terminal op 79 SEK, wat 20 min. 'n goedkoper opsie (36 SEK, 20 SEK vir mense onder 20) is aan die plaaslike bus 152 neem om Sundbyberg stasie, en van daar af 'n voorstedelike trein na Stockholm Sentraal (neem 25 minute in totaal). Skavsta Airport (IATA. NYO ICAO. ESKN) meestal deur Ryanair en WizzAir, en bied vlugte van stede soos Berlyn, Belgrado, Brussel, Budapest, Dublin, Edinburgh, Londen, Madrid , Rome, Skopje, Tallinn, Vilnius en Warskou. Geleë 100 km (62 myl) suidwes van Stockholm, naby die dorp Wyk ping. Die maklikste opsie is om Lughawe afrigters 15 na / van die Stad Terminal in Stockholm te neem. Volwassenes 139 SEK aanlyn of 159 278 SEK aanlyn, 285 SEK op die bus terminaal ronde trip. Die reistyd is ongeveer 80 minute. 'N Goedkoper opsie as vooraf bespreek is om plaaslike bus 515 (rooster 16. MF Ma-Vr, L sa, SOH Su vakansiedae) te Wyk ping spoor stasie (stap uit by Wyk ping Centralstation), vanwaar SJ plaaslike treine (rooster te neem 17) op die skakel ping - Stockholm - (G VLE) roete verbind tot Stockholm (G VLE treine ook dien Arlanda, wat 'n direkte spoorverbinding na die lughawe Arlanda). Die bus kos SEK 26 (SEK 13 vir mense onder 20) en die trein SEK 75-143 (SEK 67-127 vir mense onder 26), afhangende van hoe vroeg jy te bespreek. Kaartjies kan gekoop word die volgende twee maniere: 1. Koop 'n gekombineerde kaartjie van Praag na Stockholm op SJ: s webwerf 18 wat beide geldig op die plaaslike bus en die plaaslike trein. 2. Pay vir die plaaslike bus aan boord met jou Visa of Mastercard (kontant nie aanvaar nie) en koop die treinkaartjie by Wyk ping stasie. Reistyd vanaf Praag is 80 minute na Stockholm en 100 min lughawe Arlanda. V ster se lughawe (IATA. VST ICAO. ESOW) is 100 km wes van Stockholm naby V ster se. Genoeg vir Ryanair vlug na / van Londen (Stansted). Soos Skavsta, kan V ster se bereik word op twee maniere: Lughawe afrigters 19 na / van die Stad Terminal in Stockholm. 139 SEK een manier, 278SEK ronde trip, duur ongeveer 80 minute. Plaaslike bus 3 lopies tussen die lughawe en V ster se traib stasie in 15 minute, kos 26 SEK een manier (12 SEK vir mense onder 20 of bo 65). Van die stasie, plaaslike treine op die Stockholm - V ster se - rebro - (. Rooster 20 MF Ma-Vr, L sa, SOH Su vakansiedae) (G teborg) roete verbind tot Stockholm in 55 min kos SEK 75-143 ( SEK 71-136 vir mense onder 26), afhangende van hoe vroeg jy '21). Totale reistyd V ster se lughawe - Stockholm hierdie manier is 75 min. Per trein wysig Stockholm Main Station (hoofsaal) Die stasie, Stockholms Sentraal. dien beide pendelaar en langafstand-roetes. Dit is geleë in 'n laer Norrmalm, gekoppel aan T-Centralen. die sentrale punt vir die metro stelsel, en Cityterminalen. die langafstand-bus stasie. Die nasionale spoor maatskappy, SJ, het 'n winkel geleë in die polisiekantoor was, en 'n reis beplanner met ticket bespreking diens op sy webblad 22. Op internasionale vlak is daar dienste van Kopenhagen (Denemarke) (5 h) en Oslo (Noorweë) (6 h) met 'n paar direkte verbindings per dag. 'N daaglikse oornag trein is beskikbaar by die noordelike Noorse stad van Narvik (14 h). Van Trondheim. 'n vinnige verandering in stersund nodig. Daar is talle direkte binnelandse dienste aan Stockholm van die meeste groot stede. Die belangrikste is 'n hoë-spoed X2000 dienste van Göteborg (3 h), Malm (4 h), Sundsvall (3 h) en stersund (5 h). Konvensionele treine volg meestal dieselfde roetes, en loop effens stadiger, maar kan pryse aansienlik streep. Die meeste ander mediumgrootte stede in Swede het 'n trein verband met Stockholm. Binnelandse nag treine is beskikbaar by Malm, en uit die noorde stede van Lule. Kiruna en Ume. Die spoorlyn het 'n paar baie mooi uitsig net suid van Stockholm, wat oor 'n paar brûe. As soek na 'n bietjie van 'n luukse, dan 'n nuwe trein vernoem Bl T kry (Blou Trein) 23 reis nou die roete Göteborg-Stockholm-Uppsala daaglikse behalwe Vrydae. Dit is stadiger as gewone treine, neem 'n lang 4 ure na Stockholm te bereik, maar het die eerste klas rondes en 'n ware restaurant aan boord. WiFi is ingesluit in die prys. Met die bus wysig Die Stad Terminal (Cityterminalen 24) is die belangrikste bus terminaal, direk gekoppel aan Stockholm Sentraal en die T Centralen metro stasie. Daar is verskeie daaglikse afwykings met die meeste ander stede in Swede, asook 'n paar internasionale roetes. Swebus Express 25 bedryf roetes na Kopenhagen en Oslo met verskeie daaglikse afwykings, en 'n twee-weeklikse diens aan Berlyn. Euro Lines 26 het 'n paar afwykings na Kopenhagen. Kleiner operateurs bied verbindings met Praag. Budapest. Zagreb. Banja Luka 27 onder ander stede. Per boot wysig Kornhamnstorg, A Waterfront vierkant in die Old Town Die hawe van Stockholm bestaan ​​uit verskeie hawe areas. In die somer Stadsg rden, Skeppsbron en Frihamnen is die hawens bevoordeel deur die internasionale passasierskepe (sien vaar die Oossee). Jaar deur V rtahamnen, Frihamnen en Stadsg rden het uitgebreide ferry dienste, insluitend die plaaslike Oossee ferries. Die Oossee veerbote, plaaslik bekend as finlandsb teer (Finland boot), skakel Stockholm na Helsinki. Mariehamn en Turku in Finland. Riga in Letland en Tallinn in Estland elke dag. Stockholm is die grootste Sweedse terminale vir die Oossee cruises. Hulle is by verre die goedkoopste manier na en van die stede van Stockholm te kry. Let noukeurig op dat stede en plekke geskryf en anders uitgespreek in die Finse en Sweedse. Byvoorbeeld: Suomi-Finland, Ruotsi-Sverige (Swede), Tukholma-Stockholm, Helsinki-Helsing, Turku - bo, Ahvenanmaa - land, Maarianhamina-Mariehamn. Dit is 'n mindere geval met ander Oossee lande. As jy van plan is om die bote gebruik om om - reis of uit - Stockholm, is dit byna altyd goedkoper om 'n bootrit (kryssning), of selfs twee kop-aan-kop Cruises bespreek en die opbrengs weggooi, eerder as om te koop eenrigting kaartjies . Kaartjies kan geneem word vir so laag as 80 sek. Tallink 28 veerbote te Mariehamn en Tallinn in Estland Gaan weg van V rtahamnen hawe, en veerbote te Riga in Letland uit Frihamnen hawe. Vir V rtahamnen, neem die rooi ondergrondse lyn te G rdet, uitgang by die voorkant, en loop 400 meter na die terminale (die roete is gemerk). Frihamnen Magasin 2, trek op roltrap vir OTM Vir Frihamnen. neem die rooi ondergrondse lyn G rdet, uitgang by die voorkant en neem bus 1 tot Frihamnen net buite die stasie. Gaan oorkant die straat in Magasin 2 vir 'n OTM. Van die Frihamnen terminale, bus 1 gaan na die sentrum van Stockholm (gaan saam Kungsgatan, wat noord van die sentrale busstasie en 'n blok noord van die sentrale stasie). Alternatiewelik, bus 76 na Norra Hammarbyhamnen dien S dermalm via Kungstr DG rden en Gamla Stan. Wanneer vertrek die Frihamnen terminale en opskrif binneland, die bushalte is op die pad rondom aan die linkerkant oorkant die piesang pakhuis dit het 'n kaartjie masjien wat net aanvaar kredietkaarte (dit wil sê nie kontant te neem). Silja Line 29. besit word deur Tallink, het veerbote te Mariehamn. Helsinki en Turku vertrek vanaf V rtahamnen hawe. Sien aanwysings hierbo. Viking Line 30 veerbote te Mariehamn. Helsinki en Turku Gaan weg van die oostelike deel van Stadsg rdsterminalen in die noordooste van S dermalm. Om daar te kom vanaf die middestad, neem die groen of rooi ondergrondse lyne te Slussen, en neem die afrit vir Slussenterminalen. Van daar neem die 401-422, 442-449 of 471 bus 'n enkele stop om Londonviadukten en die hawe sal wees aan jou linkerkant. Alternatiewelik normale dorp busse 53 en 71 skakel Slussen en die Viking Line terminale, al is dit via die backstreets. Nog 'n gerieflike, maar duurder alternatief is die shuttle busse wat uitgevoer word deur Flygbussarna wat direk vanaf die lughawe na die sentrale busstasie (Cityterminalen) in die middestad. Die prys vir 'n kaartjie op hierdie is 45 SEK (terugkeer) en kaartjies verkoop aan boord, op Flygbussarna s en Viking Line se hutte in die bus stasie, en as jy wil hê dat die kaartjie te koop op die bus jy kan dit doen, maar net betaal met 'n kredietkaart. Daar is verskeie afwykings van die hawe 15-60 minute nadat die pont kom en van die stasie 1-3 uur voor die pont vertrek. As jy ry om die boot, volg die tekens na Slussen. dan Stadsg rdsterminalen (let op dat Slussen is verwarrend vir selfs die plaaslike bevolking, so don t voel skaam as jy beland spin in die kruising 'n paar keer) en dan Finland / Viking Line. Daar is groot lockers op die terminale vir € 5 of 50 mg. Birka Cruises 31 veerbote te Mariehamn in die land vertrek vanaf Wes Stadsg rdsterminalen, ongeveer 700 meter van Slussen (regs in die voorkant van Viking se terminale). Sien hierbo vir instruksies. Stockholm Cruise Center in Frihamnen 638 2009 Holland-Amerika Cruises gebruik Stadsg rdsterminalen in die noordooste van S dermalm vir eendaagse hawe oproepe en Frihamnen vir reaksie tye (begin en einde van optogte). Sien hierbo vir onderrig. Kry rondom wysig Openbare vervoer wysig Storstockholms Lokaltrafik, SL (Stockholm openbare vervoer) 32 lopies 'n uitgebreide metro, trein en bus stelsel asook 'n paar ligte spoor en veerboot dienste, al met behulp van 'n geïntegreerde kaartjie stelsel genoem SL Toegang. Die SL Toegang RFID card koste 20 SEK (goed vir ses jaar) en kan alle kaartjies beskikbaar is in die SL tarief skema laai. Die papier strook koepon kaartjie stelsel is gestaak vanaf 2013 Daar is SL Reis kaarte of gaan op die SL netwerk beskikbaar is vir 24 uur (115 sek. As jy die 72-uur Reiskaart koop, moet julle ook ontvang gratis toegang tot Gr na Lund (sien hieronder). Suburban veerbote, lughawe busse, die Arlanda Express en plaaslike treine is nie deel van die SL netwerk, en dus nie ingesluit in enige van hierdie kaartjies. Reis kaarte en reiskaartjies afslag kan gekoop word by voorbaat by SL Centres , Pressbyr n kiosks, of toeriste-inligtingskantore. Kaartjies kan nie gekoop word van busbestuurders. in plaas daarvan, is daar kontant en kredietkaart masjien 'n mees bushaltes en metro ingange. Die SL webwerf kaartjie en prys inligting en 'n reis beplanner uiteengesit. 'n beter reis beplanner vir Stockholm en Swede is ResRobot 33 en beste is sy App vir slimfone (iOS en Android). metro wysig Kunswerk op die Tekniska H gskolan metro stasie. Stockholm het 'n metro-stelsel bekend as die Tunnelbana. algemeen afgekort T-bana. en gesimboliseer met 'n blou T op 'n ronde wit teken. Met presies 100 stasies, dit is 'n uitgebreide vir 'n stad van die grootte, en sal jy rondom byna al die middestad van plekke sowel as baie innerlike voorstede kry. Treine loop 5:00-01:00 op weeksdae en rondom die klok oor naweke. Nag busse vervang die treine op weeksdae. Die metro is waarskynlik die vinnigste manier om te reis na baie innerlike voorstede nie gedien deur voorstedelike spoor, asook die aanbied van 'n pragtige uitsig van die brug tussen Gamla Stan en Slussen. Die SL webwerf bied 'n gids tot die kunswerk wat verskyn in baie metro dryf, met byna al die stasies wat een of ander vorm van permanente kunswerk ten toon gestel. Die kunswerk op die blou lyn in die besonder is van formaat. Rigtings in Stockholm word dikwels vergesel deur die naam van die naaste metro stop, met behulp van T as 'n afkorting vir Tunnelbana, bv T-Gamla Stan. Hierdie praktyk word hieronder wanneer toepaslik gevolg. Suburban spoor wysig Stockholm het ook 'n voorstedelike pendelaar spoornetwerk genoem pendelt g. Die bereiking van 53 stasies, insluitend Uppsala. Knivsta en B lsta in Uppsala l N (land), plus Gnesta in S dermanlands l N (land). Daar is vier lyne: 35: (B lsta) - Kungs ngen - Stockholm C - V sterhaninge - (Nyn shamn) 36: M rsta - Stockholm C - S dert LJE C 37: S dert LJE C - Gnesta (verbind met 'n lyn 36 by S dert LJE Hamn) 38: Uppsala - Arlanda Airport - Stockholm C - lvsj - (Tumba). Buite spitstyd sien 4 TPH (treine per uur) op die lyne 35 en 36 (2 TPH in die hakies afdelings), 2 TPH op lyn 38 (slegs piek dienste uit te voer lvsj - Tumba) en 1 TPH op lyn 37. Bykomende dienste uit te voer tydens spitstye, gee die kern gedeelte Karlberg - lvsj n hoogtepunt frekwensie van 14 TPH. In die noordooste, die Roslagsbanan smalspoor spoornetwerk verbind die sentrale stermalm distrik met voorstede in die Danderyd. T deur. Vallentuna en ster ker munisipaliteite. 27: Stockholms strategi - Roslags N SBY ​​- Ormsta - (Lindholmen - K rsta) 28: Stockholms strategi - Roslags N SBY ​​- kersberga - (stersk r) 29: Stockholms strategi - Djursholms SBY - N sbypark Off-piek sien 4 TPH (1 -2 TPH in die hakies artikel) op die lyne 27 en 28, 2 TPH op lyn 29. die stasie Stockholms strategi is direk aangrensend aan T-Tekniska h gskolan op die rooi lyn aan M RBY sentrum. Saltsj BANAN begin aangrensend aan T-Slussen en die voorstede Saltsj Baden en Solsidan bereik. suid-oos van die stad. Die vermoë om jou eie skedule, die vryheid werk en inkomste potensiaal is moeilik om aan te pas by enige ander beroep. Noudat dit gesê is, wat beteken dit neem om suksesvol te wees in die forex mark Plain en eenvoudig ons moet die behoorlike forex onderwys om sukses te behaal. In 'n mark met 'n suksessyfer van 5 is dit belangrik dat ons speur en ontvang forex opleiding wat ons sal toelaat om te wees in die sin dat baie klein suksesvolle groep handelaars. Hoe gaan 'n mens oor te doen Om dit eenvoudig te stel indien die forex strategie wat gebruik word is een wat deur die massas, dan hoe kan 'n mens verwag dat verskillende resultate as die massas 5 van kleinhandel handelaars slaag, wat vir ons sê dat 95 misluk en dus het ons geen ander keuse as om vry te breek van die versuim forex onderwysstelsel Tik Jy Vyande Hoof en dink soos 'n Bank Voordat ons begin Ek wil graag 'n voorwoord tot die forex bank handel strategie te gee. In die eerste plek is dit algemeen bekend dat die banke ry die forex mark. Dit is nie 'n versteekte feit dat hulle die mees bedrag van volume te ry op 'n daaglikse basis en as gevolg daarvan hulle ry korttermyn beweeg. Ons moet onthou dat hierdie is die banke mark, en nie ons s'n Retail handelaars is eenvoudig figuurlike vlieë op die muur. Hou dit in gedagte, waarom dan die meeste kleinhandel forex handelaars daar buite probeer om uit te vind of te leer forex strategieë wat geskep is om te probeer en pas 'n mark wat ons nie beheer nie Dit is ons sterk oortuiging by Day Trading Forex Live dat sukses in die forex mark is slegs moontlik wanneer ons ophou probeer om forex strategieë te pas om 'n mark wat ons don t beheer nie, maar eerder leer die handel strategie van die banke dit is hul besigheid, en hulle het 'n sakemodel (aka forex strategie) dat ons moet leer om te volg om konsekwente resultate te bereik Elke dag die banke herhaal dieselfde 3-stap proses. As ons om forex handel deur ná hul model leer sal ons 'n veel groter kans op sukses het na al die banke is die mense beweeg die mark. 3 stappe tot sukses Soos ons nou net genoem die banke gebruik om 'n 3-stap proses dag na dag om voordeel te trek uit die forex mark. Ons kan dink aan hierdie proses as hul forex strategie. Dit het reëls wat hulle volg, is dit herhaalbaar, en dit konsekwent lei tot wins. In 'n mark moet daar 'n teenparty om elke transaksie wees. As jy op soek is na te koop, moet die mark iemand wat bereid is om te verkoop aan jou, en omgekeerd as jy op soek is na die mark te verkoop dan iemand nodig wat bereid is om dit te koop van jou te wees. Dit is die basis vir hoe die mark op sy stigting werk en dus dit is hoe ons dop hoe die banke handel. Opeenhoping: Soos hierbo bespreek is daar 'n teenparty om elke transaksie in enige mark, insluitend die forex mark. Daarom, as 'n bank of 'n groep van die banke verlang om die forex mark te betree moet hulle dit doen deur die opbou van 'n posisie met verloop van tyd. Deur dit te doen deur middel van stywe reeks gebind tydperke banke in staat is om nie net te hou wat hulle opbou geheime aan die res van die mark, maar hulle is ook in staat om 'n baie beter algehele inskrywing prys te kry. Dit is die fondament af tot by 'n bedryf wat deur die banke. Geld is gemaak deur die opbou van 'n lang posisie waarin hulle sal later verkoop teen 'n hoër prys, of opbou n kort posisie hulle sal later dek teen 'n laer prys. Dit is een van die mees noodsaaklike sleutels om handel forex suksesvol, en tog is dit altyd oor gekyk of erger nog genoem konsolidasie wat gesien word as nutteloos keer in die mark wat niks beteken nie. Ons enkele doel moet wees om op te spoor wanneer die banke in die mark kom en watter posisie hulle betree en dus hierdie gebiede van die opeenhoping is van kritieke belang om ons handel besluite. Soos hierbo banke bespreek is die mense beweeg die mark, en dus as jy kan die posisie wat hulle opbou wat jy kan identifiseer watter rigting die mark volgende sal beweeg met 'n hoë graad van akkuraatheid te identifiseer. Wat dan kom na hierdie tydperk van die opeenhoping Manipulasie: Oor en oor deur my jare van opvoeding forex handelaars Ek is ware Dit is 'n kritieke idee dat almal moet verstaan ​​en begin aanvaar. Ons weet almal dat die druipsyfer onder handelaars, maar wat beteken hierdie inligting vertel ons onthou bo toe ons bespreek dat daar 'n teenparty tot elke handel Dit is 'n bekende feit moet wees en dit is onmiskenbaar. Omdat die mega banke posisie is so groot moet hulle in wese hul eie mark. Byvoorbeeld kan sê Bank X is op soek na die euro / dollar te verkoop. Met die oog op die posisie grootte verkoop verlang hulle daar sou hê om iemand wat bereid is om 'n gelyke bedrag van die euro / dollar te koop wees. Dit is hier waar die kleinhandel forex handelaar kom in. Forex-handelaars is voorspelbaar. As 'n algemene reël al handelaars gaan deur dieselfde opvoeding, gebruik dieselfde handel strategieë, en gebruik dieselfde sagteware en aanwysers. Terwyl elke strategie het sy eie klein verskille, die meerderheid genereer dieselfde verloor resultate en dit is onmiskenbaar. As dit Weren t sien ons 'n suksessyfer hoër as 5 Daarom, terwyl die strategieë verskil, die uitkoms en dus ambagte is geneig om te wees in 'n groot deel dieselfde wat verklaar waarom die uitkoms van die kleinhandel handelaars is geneig om dieselfde te wees. As gevolg van hierdie die banke is deeglik bewus van hoe om te kry kleinhandel handelaars om die mark te betree. Gaan terug na ons illustrasie as Bank X is op soek om te verkoop die euro / dollar, dan sou hulle die prys opstoot, wat dit op sy beurt sal begin om te aktiveer koop druk van kleinhandel handelaars. Op hierdie selfde punt sou hulle begin om te verkoop in alles wat koop druk, en dan die mark onmiddellik draai na die negatiewe kant. Dit is die sentrale rede waarom baie kleinhandel forex handelaars konsekwent die mark te betree op presies die verkeerde tyd. Die ongelukkige deel oor dit is die feit dat hierdie inligting is eintlik die magtigste ding wat die banke gee ons nie, maar net as ons ons oë oop te maak vir dit. Die manipulasie van die prys vir ons watter posisie hulle is masse en dus sê vir ons die rigting waarin hulle van plan is om die prys te ry. Ek moedig u aan om terug te kyk na al die groot mark beweeg. Voordat die meeste elke beweging in die forex mark wat jy sal 'n stywe reeks gebonde tydperk wat opeenhoping gevolg deur 'n valse druk in die teenoorgestelde rigting van die tendens te sien. Verspreiding / mark neiging: Nadat hulle 'n posisie het opgehoopte deur die standaard stywe wissel mark, sal banke dikwels skep 'n valse druk dat ons net bespreek wat manipulasie. Hierdie valse druk is 'n verlenging van die tydperk opeenhoping as dit hulle in staat stel om te voltooi wat in die res van die posisie waarin hulle was opbou. As ons egter weet wat die truuks wat hulle gebruik kan ons verhoed dat 'n pion van die banke manipulasie, en in plaas wins uit dit as hulle dit doen as ons korrek geïdentifiseer het watter rigting hulle die mark kan ons dan verstaan ​​watter rigting hulle van plan is om die druk het gemanipuleer prys. Dit staan ​​bekend as die verspreiding fase van die mark, en is visueel gesien word as 'n mark neiging. Weereens hierdie mark tendens kom eers nadat die banke het klaar die opbou van hul posisie deur stywe reeks gebonde prys aksie asook manipulasie. Loshande dit is die maklikste omgewing vir ons om voordeel te trek uit, maar net as ons behoorlik die eerste 2 stappe in die proses kan identifiseer. Deur middel van hierdie artikel het ek uitgemerk hierdie 3-stap proses op 'n reeks van kaarte. Nuwe konsepte kan moeilik om te verstaan ​​met net woorde wees en daarom glo ek die kaarte moet jy ook dien in die leerproses. As jy hierdie kaarte te ondersoek, behoort u in die identifisering van die 3 fases van die bank dag handel strategie. Om Forex in perspektief bottom line is dit forex strategie is geen twyfel baie anders as wat jy voorheen gehoor. Besef die grafiek is 'n valse manipulasie van pryse en leer om die bedoeling te lees agter die skuiwe sal die praktyk neem. Enigiets in die lewe wat nuut neem tyd om te leer en dit sal geen uitsondering wees nie. Maar die potensiële beloning van 'n winsgewende forex handelaar is massiewe en in ons mening ongeëwenaard Met die vryheid om te doen as wat jy wil, en die geld aan daardie vryheid te ondersteun is iets forex bied vir almal van ons, maar net as ons bereid is om om te werk vir dit. Almal lees weet die meeste handelaars misluk. Almal lees weet die algemene maniere meeste handel. Daarom, as jy 'n forex strategie wat gebruik word deur die massas Ek dring daarop aan dat jy 'n paar ernstige oorweging te gee waarom jy voel die uitkoms sal verskillende wees vir jou Op 'n stadium het ons almal nodig het om te besef dat miskien is dit is die strategieë wat gebrekkig om mee te begin. Daarom vermaan ek julle weer te neem in hierdie gratis inligting, gee dit 'n gedagte, en dit kan toepas in jou handel Ek sê dit nie om iemand te beledig nie, maar eerder in 'n opregte poging om almal die lees van hierdie denke oor die feite te kry. In ieder geval ek opreg wens jou alles van die beste en ek hoop van harte ek kan jou dien in jou vordering as 'n forex handelaar. Dit is die mees inteligent aproch om FX mark aan die reëls van die spel te leer. jy hoef te klim op die toring platform en nie deur sleutelgat in deur. Beste wense Co Antwoord hierdie kommentaar Dankie. Bevestig wat ek is nie onmoontlik om jou aandele oor en oor, week verdubbel ná week wissel na tempo gebeur in die mark al die tyd. Antwoord hierdie kommentaar Bly om te hoor jy goed doen nie. Ja, en dus watter rigting jy moet soek vir die manipulasie. Antwoord hierdie kommentaar baie baie nuttige inligting - A gelukkig newbie handelaar wat hou van wat hy sien op hierdie webwerf Antwoord hierdie kommentaar Hallo daar Ek weet dit is 'n soort van die onderwerp af, maar ek het gewonder wat blog platform gebruik jy vir hierdie site ek m op soek na alternatiewe vir 'n ander platform. Ek sal wonderlik wees as jy my in die rigting van 'n goeie platform kan wys. Antwoord hierdie kommentaar ek 'n e-pos oor hoe om jou eie veiligheid met wordpress verbeter gestuur nie. Ons werf is 'n WP-platform en omdat ons verbeter ons veiligheid ons hawe het baie probleme met hackers. Jy kan dit iewers genoem het, maar wat tydraamwerke is wat gebruik word vir die kaarte voorsien Is daar spesifieke mense wat die fases gekyk moet word vir die gebruik van Dankie Reply to this comment Ons gebruik die 15 minute tyd raam vir inskrywings, maar ook kyk na die uurlikse kaarte om 'n vooroordeel vir die dag te bou. As 'n duidelike ons veral kyk vir tekens in daardie rigting anders moet ons 'n duidelike manipulasie by die hoë waarskynlikheid vlakke ons as te kry van die uurlikse kaarte. Antwoord hierdie kommentaar wat bewegende gemiddeldes doen jy aansoek doen op kaarte en wat doen hulle met betrekking tot jou handel bevestigings Antwoord op hierdie kommentaar Dit is die 200 EMO (Eksponensiële bewegende gemiddelde) op die M15 tyd raam. Daar is ook die 800 EMO wys ons waar die H1 200ema is op die 15 minute grafiek. Antwoord hierdie kommentaar ok, waar om winste te bespreek, is daar geen konsep van bespreking winste. en insgelyks as 200 ema breek bo dan wat ons moet doen. verkoop op elke kers hoog breek Reply to this comment Net kyk na die verloop sou jy nie goed doen. Dit is die rede waarom handelaars misluk. Sy wil om te leer om 'n vliegtuig deur die lees van 'n kursus of leer om breinoperasie doen deur die lees van 'n kursus en te sien hoe sommige videos vlieg. Toe ek geleer het om 'n vliegtuig te vlieg ek het 'n instrukteur wat die eerste 20 uur van die vlug tyd saam met my spandeer voordat ek kan solo was. Dit is dieselfde in forex. Die kursus is belangrik, net soos dit is in die leer om te vlieg, maar die belangrikste deel was met die instrukteur sit in die regte stoel vir my eintlik wys hoe om alles te doen. Dit is dieselfde as om te leer om werklik te handel onderrig jy hoe om te doen wat geleer is in die loop. Antwoord hierdie kommentaar regtig 'n goeie artikel. baie interessant hoeveel ambagte doen jy gewoonlik vind per dag / week. Antwoord hierdie kommentaar Die bedrag van ambagte ons het elke week wissel. As jy gaan kyk onder die onlangse blad Trades op die werf vind jy die laaste 6 maande van handel resultate te kry. Elke pos het 'n video vir elke maand. Onthou dit is op net die euro / dollar en Britse pond / dollar die strategie kan egter verhandel op alle ander pare en in werklikheid ander markte so goed. Daarom is die bedrag van ambagte wat jy kan elke maand kry kan wissel wild gebaseer op die bedrag van pare jy handel. Antwoord hierdie kommentaar 'n spesifieke tyd op te spoor die beweging Reply to this comment Ons het net handel 2-6: 30 AM Oos en 8-12: 30 AM Oos. Sedert ons is op soek na bank aktiwiteit op te spoor wil ons handel tydens die mees aktiewe tye wanneer die hoogste likiditeit word verhandel.


No comments:

Post a Comment