Monday, October 10, 2016

Groot Forex Boeke

Skakel AdBlock of witlys EarnForex. Dankie Forex Trading inligting Forex die buitelandse valuta (geldeenheid of FOREX, of FX) mark is die grootste en die mees likiede finansiële markte in die wêreld. Dit spog met 'n daaglikse volume van meer as 5300000000000 (soos van April 2013). Handel in hierdie mark behels die koop en verkoop wêreld geldeenhede, neem wins uit die wisselkoerse verskil. FX handel kan 'n hoë wins oplewer, maar is ook 'n baie riskante onderneming. Almal kan deelneem aan buitelandse valuta handel via die Forex makelaars. Jy kan ook deelneem aan 'n vriendelike gemeenskap van handelaars op die Forex forum. Laaste in Forex Georgii Bartenev van Limassol, Ciprus skryf oor EXNESS: Liewe Tahmina Begum, baie dankie vir jou boodskap. Ek wil graag meer inligting oor die verspreiding kwessie om jou verder te help hoor. Jy kan die relevante inligting hier plaas of persoonlik kontak my by georgii. bartenev exness. Daniël uit Maleisië skryf oor JCMFX: Begin met hierdie makelaar middel van verlede jaar. Begin deposito met 6kusd. is onttrek 4 keer. totaal tot 12k. ontvang onttrekking baie vinnig gewoonlik binne 1 dag. uitvoering daarvan is baie vinnig. verrassend die prys beweging te baie vinnig. CM Trading skryf oor CM Trading: As 'n antwoord op die hersiening, het die kliënt niks gedoen nie, maar versprei leuens oor ons maatskappy Hy het ons gedreig, beweer trots dat hy dieselfde met ander maatskappye gedoen het, met die hoop dat ons grot onder die dreigement Gun ons asseblief ste stel. Takeshi van Tokio skryf oor GAINSY: As 'n riskante handelaar, I m handel net oor News. Onlangse Brexit uitkoms was iets baie onverwags, dit is goed dat ek die meeste van my risiko's verskans deur gainsy tickmill. Dit was 'n bietjie vreemd, dat op 'n stadium hefboom verleng, sny nie soos dit was op. Mon, 18 Julie 2016 19:00 Ons het nie veel oor die Brexit geskryf omdat daar reeds 'n ton van ontleding geskryf deur baie gerespekteerde bronne. En dit alles het verkeerd op 24 Junie natuurlik. Tog het die onverwagte uitslag van die referendum aangebied om 'n groot verdienste geleentheid om FX handelaars. Sun, 17 Julie 2016 12:50 Twee nuwe Forex makelaars is bygevoeg aan die lys in die week: FX Giants van mikro - tot nul verspreiding, na nul kommissie STD. Slegs Meta Trader 4 is beskikbaar as 'n verhandelingsplatform. Die maksimum hefboom is 1: 500. Milton. Sat, 16 Julie 2016 09:05 euro / dollar scalping stelsel 7 (Groot GBP / JPY 1M scalping strategie) Geskep deur carlitoxs op 24 November, 2007 - 15:39. So hier is 'n strategie wat ek probeer om uit te werk fot die afgelope maand, en ek blyk te wees om 'n beter na dit. Wat sou baie lekker wees, is as iemand my stem dit 'n bietjie meer kan help. Munt: GBP / JPY of dollar / JPY (al het ek gebruik dit hoofsaaklik op GBP / JPY: Tydraamwerk: 1M, 5m, 15M Aanwysers: 3 stelle van Bollinger bands: 1) Tydperk 50. Afwyking 2 (RED) 2) tydperk van 50. afwyking 3 (oranje) 3) Tydperk 50. afwyking 4 (Geel) (die sjabloon vir hierdie Bollinger bands kan afgelaai vorm hierdie pos) Sodra jy jou sjabloon te laai sal jy die drie stelle Bollinger bands sien. Nou, sal die prys voortdurend wissel tussen hierdie lyne. Wanneer die prys gaan oor die boonste rooi band. ten minste halfpad om die oranje orkes (as dit kom by die geel band is beter, maar nie soos gewoonlik) Dan sal die prys is geneig om ingegaan na die middel van die Bollinger bands, wins wat jy maak hierdie retracing. Koop Strategie, dit is dieselfde as verkoop, die verskil is dat ons sal wag vir die prys te wissel tussen die laer rooi en geel bande, en handel die retracing rigting van die sentrum. Wenke: nie handel oor wat wissel, of stil markte, moenie vorige handel te nuusberigte. Gaan vir 5 tot 10 pitte. Groot stelsel om handel te dryf tussen die opening van Londen sessie en die sluiting van die Japan sessie. Stop Loss: gegewe dat hierdie strategie vereis dat jy om te kyk na die skerm (onthou dit is die 1M tyd) Ek is geneig om twee soorte stop het: tydgebaseerde en verlies gebaseer. Tyd gebaseer: Probeer en uit te vind hoe lank sal dit neem die mark in jou verwag rigting te kry, as die tyd wat jy beplan is reeds as gevolg, dan sluit die orde. Geen punt op wag vir 'n verlies. Stop Loss: Aangesien jy handel dryf 'n baie stywe tydraamwerk jou tot stilstand kom indien ook baie baie streng. Soms, sal jy voordeel te trek uit 'n 3 minute handel en jy is nie in staat wees om 'n behoorlike S / L stel. So jou tot stilstand kom, sal aan jou gegee word deur jou geld bestuur stelsel. Wat ek wil doen, is om die weer tot of nie 'n paar ekstra aanwysers voeg bestudeer. Ek heg die resultate van my verlede week 102 wins, 80 van winsgewende bedrywe. Enige hulp is welkom voorleg is aangeheg as Rar lêer en gaan in jou gids templates in die MT4 gids. Deur carlitoxs Op 26 November 2007 - 16:20. Iets wat ek vergeet om te noem oor hierdie strategie. Let daarop dat die strategie noem drie tydgleuwe: 1m 5M en 15m. Alhoewel jy hierdie strategie op die 1M tyd frmae sou handel, gebruik die ander twee om seker te maak jy is geen handel teen 'n sterker tendens. Hou ook in gedagte belangrik res / ondersteuning vlakke, en moenie verwag dat die prys na regs van die eerste band weiering sodra dit raak nie, dit neem tyd om te make-up sy verstand. Baie belangrik om te demo handel hierdie een, die manier wat jy kan die gevoel van die paar kry en hoe dit optree in so 'n klein tydperk, kan dit moeilik wees. Deur Ele op 28 November 2007 - 22:07. Amazing stelsel, sou jy vir my sê hoe lank jy dit getoets het, wat is die gemiddelde wins vir 'n week net handel GBP / JPY Deur Ele op November 29, 2007 - 05:17. liewe carlitoxs, het ek gevind dat 50,2 miskien groter, hoe oor 40,2 dieselfde Ek wonder sommige nuwerwets mark is riskant vir die stelsel sal wees. So sal jy my vertel hoe om sulke risiko Deur carlitoxs op November 29, 2007 te vermy - 22:25. Dankie vir die neem van rente op hierdie strategie. Ek is om dit te toets vir sowat twee maande nou, en die eerste een was 'n volledige ramp, totdat ek by soort weet hoe die paar tree in so 'n klein tyd raam, dit neem baie ure van waarneming. Hoe vermy ek die risiko van 'n byderwetse mark. deur scalping die tendens, as jy die volledige verklaring wat ek gepos sal jy agterkom 80 is kort posisies te gaan, wat veroorsaak dat ek is scalping die down tendens. Wanneer jy in 'n tendens die prys hop gewoonlik uit die middellyn van die Bollinger bands op die rigting van die tendens. Oor gemiddelde wins: daar is geen, sal die gemiddelde wins word gegee deur jou geld en risikobestuur, wins doelwitte ens Ek dink dat enigiemand in staat om 'n bestendige 20 per maand moet meer as gelukkig wees. Sommige ander wenke: Ek vind Maandae tot 'n baie ingewikkelde dag om hierdie strategie handel wees check altyd res en ondersteuning vlakke op groter tydsbestek. en gehoorsaam hulle een van die grootste risiko's van scalping strategieë is oor-handel. Soos jy kan sien op die verklaring Ek trek 102 in 'n week, maar dit was net besig om dit, en die toets van die strategie, dit behoort te wees geensins jou weeklikse doel, want as dit die geval is jy seker dat jou rekening blaas in geen tyd nie. Toets dit, toets dit weer, toets dit 'n paar meer, en nog steeds dit sal nooit fool-proof Ek gaan om te toets hoe die 40,2 opstel werke en Ek sê vir julle my resultate Beste van lucks en dankie vir die voorstel word nie. Carlitoxs Deur Edward Revy op 4 Desember 2007 - 13:50. Hallo almal, Hier is my waarneming. Ek het nog geen aanwysers wat daarop dui nie, maar ek getoets verskeie Bollinger Bands instellings en kyk na Ele se voorstel en het langs: Setup: GBP / JPY 1 min BB (200, 2, -2) BB (200, 3, -3) verwyder middellyn op Bollinger Bands of maak dit swart / onsigbare. In plaas van hierdie lyn sal ons EMO 100. (Ek het ook probeer EMO 200 vir hierdie doel, maar uiteindelik tot stilstand kom by EMO 100) gebruik Entry en uitgange reëls is sonder veranderinge. Gebruik 100 EMO vir uitgange of gaan vir 5-10 pitte per handel. Lyk baie akkuraat te wees. Ek m gaan hierdie opstelling verlaat op my agtergrond kaarte en as ek vind bykomende interessante benaderings of sommige aanwysers te voeg ek sal met graagte verskaf my kommentaar. Beste groete, Edward. Deur Gebruiker op 5 Desember 2007 - 03:34. Geagte here, ek probeer om hierdie strategie, maar ek gesig gestaar 'n groot probleem paar keer die kers wanneer dit breek die Bollinger groep die laer lyn byvoorbeeld en ek sit te koop ten einde na die prys virdie volgende kerse Don t optrek dit contineu om af te gaan die kers Don t sluit uit die kant van die lyn en het ahuge aantal pitte. hoe kan ons verhoed dat hierdie suituation. of is daar filter tofilter vals sein wag vir jou antwoord Beste groete, Forex Ebooks, Systems Strategieë die boek op Forex Trading In forex as in besigheid of in die lewe wat jy moet 'n plan. In die boek op Forex Trading openbaar ek my forex plan en twee Klein - bekend metodologieë ek suksesvol gebruik as my eie persoonlike OTM-masjien. Ek verduidelik my eie weergawe van die finansiële vryheid en ervarings deel met die leser hoe ek voel dat forex is 'n lewe ervaring, 'n uitdrukking van jou eie persoonlikheid. Dit moet verstaan ​​word voordat jy kan geld maak handel Forex. Ek bied ook my eie aanwysers en templates om te verseker dat jou sukses. - Steve Margison finansiële instrument Trading is nie 'n daad van dobbel as jy weet presies wat jy doen, is die risiko wat jy neem en die potensiële voordele wat jy kan maai van elke handel posisie. fxPractical is 'n handleiding om jou te kry op die regte spoor. - Matthew J Williams Voëlkyk in leeuwêreld - Retail Forex Trading Hoe Toe ek BWILC het ek geweet dit sou wonderlik, revolusionêre en oog knal wees. Wat ek didn t verwag in my wildste fantasieë was dat individuele lesers dit gunstig sal vergelyk met Herinneringe van 'n voorraad Operateur en Trading vir 'n lewe. Lees meer - DrForex (Dirk du Toit) Gesprekke met Forex mark Masters deur Dr. Daríus Swierk Wêreld-beroemde handelaars, onderwysers, skrywers en mentors insluitend Joe Ross (meer as 50 jaar van die mark ervaar), dr Jeff Wilde (18 jaar ondervinding , onderwyser en mentor van duisende van die handelaars wêreldwyd), Don Steinitz, Phil Newton, Todd JUDKINS en vyf ander forex mark meesters praat oor die bronne van hul kennis. Lees dit, volg dit en kyk hoe jou handel verandering Lees meer Forex Winste is 'n eenvoudige en reguit vorentoe meganiese strategie vir die handel die forex mark met behulp van MACD en 'n paar duidelike reëls vir die invoer van en 'n bedryf verlaat. Geskryf deur Dr. Jeff Wilde, 'n handelaar met 15 jaar ondervinding, kan Forex Winste jy en handel te kry vinnig in die forex mark. Kom met 'n 60 dae geld-terug waarborg. Lees meer


No comments:

Post a Comment