Friday, October 7, 2016

Forex Trading Hours Easter 2014

,. MMCIS,,,,,,,. ,,,,. . ,. . ,,,,. ,,,. . ,,. ,. ,. ,,,. MMCIS,,. . . . . ,,. ,,,. ,,,,. ,,,. , -, -,,. ,. -,,,. ,,. ,. ,,,, MMCIS. ,,,. ,. , MMCIS. , FOREX MMCIS groep Kopiereg 2016 MMCIS inc. Alle regte voorbehou. MMCIS inc. nie dienste vir inwoners van die VSA, Kanada en die Verenigde Koninkryk. Word 'n winsgewende Forex handelaar in 5 maklike stappe Nota: Die nuwe weergawe van die artikel hieronder wat is makliker om te volg, is gepubliseer. Terwyl ek beveel aan dat jy na die onderstaande artikel te lees, maak seker nie om die nuwe weergawe hier mis: Quick Start Guide Vir Nuwe Forex Traders ek altyd beklemtoon op hierdie feit dat die maak van geld deur forex is nie so hard en ingewikkeld as wat beginner handelaars dink . Byna almal wat handel Forex te begin, het 'n mentaliteit en ingesteldheid van hul ervarings in die verlede. Hulle is dit onmoontlik om ryk te word nie, want óf hulle nooit gewerk in die rigting van ryk te, of indien wel, het hulle nooit in die regte spoor, en hulle het in die rigting van dit terwyl hulle geglo het hulle kan dit nie maak nie. Wat gebeur as jy 'n nuwe besigheid te begin met so 'n mentaliteit Dit sal nie werk nie, en jy sal nie slaag nie. Lees die bogenoemde sin baie versigtig vir 'n paar keer, en dink wat Henry Ford het probeer om te sê. Hy kom nie t sê niks oor wat jy wil doen, of die aard van die besigheid wat jy wil om te begin. Hy sê net, as jy dink jy kan, dan kan jy. As jy dink jy kan nie, dan kan jy nie. Volgens Henry Ford, die eerste en belangrikste struikelblok lê in jou eie kop, nie buite, maak nie saak wat jy wil doen, hetsy jy 'n besigheid te begin, of iets nuuts leer. Die buite toestande is byna dieselfde vir almal. As iemand kan, en iemand anders kan nie, dit is as gevolg van wat hulle in hul gedagtes, nie as gevolg van die buite voorwaardes. Die voorwaardes is byna dieselfde vir beide. Die verskil is dat die eerste persoon wat hy kan nie. Verander jou ingesteldheid, en jy sal sien dat alles verander rondom jou: Ek t noodwendig dat dit dieselfde in alle besighede en werksgeleenthede. Forex is 'n soort van besigheid wat geld maak sonder om te hard te werk. Ek t het om lang ure te werk elke dag om geld te maak deur middel van Forex. In hierdie besigheid, ek het wys, akkurate en gedissiplineerde, nie workaholic wees. Ek. Ek het net nodig om te beplan, stel my doelwitte en begin beweeg na dit. 'N Welgestelde persoon is nie iemand wat te veel werk. Dit is iemand wat sy voetstappe korrek neem. Na en hersien tekste jou ingesteldheid nou, en lees die res van hierdie artikel as jy klaar. Wat is die naaste pad na 'n winsgewende forex handelaar Word Hier is wat jy hoef te doen om 'n winsgewende forex handelaar geword. Ek Don, sal jy moet 'n paar jaar van jou lewe te spandeer sonder om enige positiewe resultaat. Die gras is nie groener aan die ander kant. 1. Leer die basiese beginsels As jy te nuut om forex en jy nie t dink dit sal jy meer as 'n paar of paar dae neem om dit te doen. Selfs al is jy nie te nuut om handel Forex, maar jy het nog nie winsgewend geword, ek beveel aan dat jy na die onderstaande artikels lees en kyk na die video's net een keer: Bogenoemde artikels en video's leer jy die basiese beginsels. Voltooi jou kennis deur die volgende video's en artikels: 2. Leer 'n Trading System Jy het reeds hierdie stap (bo) geslaag. Kandelaar patrone, Bollinger Bands en 'n paar tegniese ontleding is die handel stelsel wat ons gebruik om die markte die handel setups te ontleed en op te spoor. Dit handel stelsel is nie uitgevind deur ons. Ons het net geleer en bemeester het. Kandelaars is gebruik vir 'n paar dekades deur professionele handelaars en beleggers op enige markte wat jy kan dink, van rys en koring om goud en olie. En Bollinger Bands wat is uitgevind deur John Bollinger in die 1980's, is 'n groot komplement vir kandelaar patrone. Jy het reeds geleer het oor hulle deur die bogenoemde artikels en video's. Dit is aan jou as jy wil om 'n ander handel stelsel te volg nie, maar hou in gedagte dat ons handel stelsel en die manier waarop ons dit gebruik, is die beste en eenvoudigste in die lang termyn. Volg die onderstaande artikels, jou handel stelsel en tune up jou gedagtes om dit behoorlik te gebruik voltooi: Ons het ook 'n ander benadering wat in die gebruik van die kandelaars en Bollinger Bands om handel te dryf. Dit is meer meganiese en minder tegniese, en jy kan dit gebruik as 'n tweede handel stelsel: Nog 'n meganiese handel stelsel is die 50-dae - bewegende gemiddelde: Is jy klaar lees die bostaande artikel Het jy geoefen genoeg om te leer hoe om op te spoor en te meet die sterk handel Opstellings Jy is almal stel indien die antwoord is ja. Nou kan jy gaan na die volgende stap. 3. Demo Trading het jy geleer hoe om jou handel stelsel werk Indien ja, dan is dit tyd om 'n demo rekening oop te maak en te begin demo handel om jou handel stelsel te bemeester. Volg die onderstaande artikels en video's om te weet wat jy moet doen in demo handel presies. Don t onderskat hierdie stap. Dit is baie belangrik: 4. Live Trading Het jy in staat wees om jou sukses te herhaal met jou demo rekening vir 3-6 agtereenvolgende maande ten minste, die manier waarop dit word in die bogenoemde artikels As ek jy was nie, sou ek nie haastig om te begin lewe handel, en ek sal aanhou demo handel vir drie maande. Jy moet jou vertroue deur demo handel te bou. Herhaling jou sukses vir 'n paar agtereenvolgende maande vir jou vertel dat jy jou stelsel onder die knie het, en jy in staat is om te sien en te neem die sterk handel Opstellings betyds. Jy weet hoe om die stop verlies en teiken bestellings te stel, en jy doen dit presies, streng en godsdienstig. Jou verliese is klein en beheer, en jou winste is groot, sodat wanneer jou stop verlies is veroorsaak, jou verlies kan maklik herwin word deur die volgende wen handel. Dit kan gesien word in alle posisies wat jy neem, nie net in 'n paar van hulle. Jy don t voel hartseer of stresvolle wanneer jou stop verlies is veroorsaak. Jy weet dat dit net 'n klein verlies wat maklik herwin kan word deur die volgende wen handel. Jy genoeg om die sterk handel setups te neem, en ignoreer die swakkes gedissiplineer. Jy gaan net wanneer jy 100 vol vertroue oor die krag en akkuraatheid van die handel setup, en jy kan maklik slaan die t kyk volmaak. As jy regtig hierdie vlak bereik het, kan jy live begin handel dryf. Open 'n klein live rekening. en hanteer dit presies soos jy jou demo rekening behandel. Don t probeer om 'n lewe deur jou leef rekening te maak so gou as wat jy lewende handel begin vir die eerste keer. In die eerste plek moet jy jou sukses te herhaal met jou lewe rekening vir 'n paar agtereenvolgende maande, die manier waarop jy gedoen het met jou demo rekening. Bou jou vertroue in lewende handel, en handel dit 100 emosie gratis, asof jy nog 'n demo rekening handel. Moenie maak 'n groot live rekening aan die begin. Open 'n klein live rekening te hou op die handel met dit, en in te samel nie, maak nie saak as jy honderde duisende dollars in jou bankrekening. Byvoorbeeld as jy '100,000 in jou spaarrekening, net oop n 2000-5000 lewendige rekening. Handel met jou lewe rekening totdat jy dit verdubbel, maak nie saak hoe lank neem dit jou om dit te doen. Toe trek die aanvanklike kapitaal en laat die wins in jou rekening, en hou op die handel met jou wins die manier waarop jy is die handel met jou aanvanklike kapitaal. Don t saak of jy dit verloor, want dit is net die wins wat jy gemaak het, nie jou kapitaal. dink nooit so selfs oor 'n demo rekening. Jy kan nie bekostig om uit te wis, selfs 'n demo rekening. Wanneer dit kom by die ernstige handel is daar geen verskil tussen 'n lewendige en 'n demo rekening en 'n klein of groot live rekening. Jy moet presies dieselfde dissipline vir almal van hulle het. Dit help jou om in stand te hou en te verbeter jou dissipline, en hou jou uit die ontwikkeling van slegte handel gewoontes. Hou op die handel met jou wins en verhoog dit. Draai dit in 'n groot kapitaal. Dit is moontlik om 'n klein rekening te omskep in 'n redelike balans wat 'n professionele handelaar nodig het. Maar as jy 'n groot geld te waag aan die begin en jy dit verloor, is die kanse is jy nog nooit in staat om die verlies te verhaal, emosioneel en tegnies raak. Forex kan maak jou drome waar. Don t waag om te onthou. Lees die onderstaande artikels aandagtig deur voordat jy 'n lewendige rekening oop te maak: 5. Geniet As jy jou forex reis behoorlik begin, en volg die regte pad wat jy hierbo getoon, kan jy bereik die lewende jy nog altyd gedroom van. Dit is baie maklik as jy dit ernstig neem en volg die regte pad noukeurig en presies. Dit is letterlik onmoontlik, as jy jou emosies en denkwyse te volg, en probeer om nuwe maniere te vind. As jy ernstig is om 'n professionele en winsgewende handelaar so gou as moontlik te word nie, sal Ek jou gewys het die naaste ver bo. Dit is aan jou as jy op die manier volg, of mors jou tyd probeer om 'n beter of nader maniere te vind. Of jy dink jy kan, of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Kan jy maak en verskaf 'n e-boek bestaan ​​uit al die skakel artikels oor hierdie spesifieke artikel (Word 'n winsgewende forex handelaar in 5 maklike stappe) dit sal baie maklik wees om te lees en studie (selfs sonder die internet konneksie) indien dit sal wees in e-boek en red om enige iPad of skootrekenaar. Dit m bereid is om te betaal vir 'n redelike bedrag (ons 5.00) en dit sal baie groot wees as al of sommige van die voort sal gaan om nie-winsgewende organisasie te help om die armstes van die armes of die behoeftige, soos die wêreld voedsel-program. Ek dank u en waardeer jou deel van jou kennis en wysheid op forex. Ek m handel vir ongeveer 3 jaar of langer maar op en af ​​as gevolg van kantoor werk en tyd, het ek reeds geblaas 2 of 3 live rekening (totaal verloor van min of meer ons 1K, dit is 'n klein om 'n paar, maar nog steeds geld kan koop iets vir my self en my familie, steeds glo ek forex soos jy sê my of ons kan bring aan ons finansiële droom met 'n goeie kennis, houding en mening. Weereens dankie Chris Pottorff Dankie vir jou kommentaar. Die e-boek wat jy aangevra het bygevoeg om ons. Dit sal gratis beslis aangebied. Dankie dat jy weer, en gelukkig handel. jy moet baie suksesvolle belegger. jy moet reeds miljoene gemaak het in die handel. Nou hoekom het jy nog skryf artikels vir ons en gee ons vrye ek heeltemal jubel jou pogings en ek het nooit dieselfde kwaliteit materiaal op enige plek lees, maar wonder wat is jou motivering daaragter Chris Pottorff Hi Singh. Skryf is die enigste ding wat ek nou doen. Ek afgetree en don t enige ander doel gebruik nie. natuurlik, die hantering met hierdie webwerf vir my gemaak het leer iets nuuts oor die rekenaar en die Internet elke dag. Ek was te pop in hierdie, maar nou is ek leer baie. Dankie Chris. Jy doen wonderlike werk. God seën u Chris Pottorff Dankie ook Singh. Singh gesê. Baie goeie vraag en Chris, jou antwoord gebring trane na my oë l kan nie glo dat daar nog mense soos vrygewig as jy Chris Jy verdien elke sukses wat jy het. Ja, die meeste forex inligting is beskikbaar en gratis, maar om werklik te deel met mense wat jy gebruik en hoe jy eintlik doen is dit 'n heel ander ding. Ek verwelkom en groet julle Chris. En om te dink dat jy nie probeer om bedrogspul iemand (want ek kan nie lyk om te dink van 'n vangs hier vir jou behalwe wat jy verduidelik in jou antwoord) is net fantasties en ongelooflike. Dankie vir jou kennis en wysheid My belangstelling in die mark bly jonk in September na die lees van koerante forex m nog baie nuut) en l deel sal probeer my uiterste bes om dit te bemeester. Jy het my en vele ander jare van trial and error gered. Hoeveel kos dit koste werklik (kom om te dink aan dit) l kan nie genoeg dankie sê Jammer oor die lang post. Mag die Here voortgaan om te seën en voorspoedig jy Chris. Chris Pottorff Thank you so much Ted. Ek is bly om te hoor dat ek help en jy hou van wat ek doen hier. Dit is waar Ted. Neem 'n voorbeeld van wat ek gevind het na aanleiding van een van die mees besoek webwerf op die internet. Dit is baie dom, maar as 'n beginner sal ek dit glo as ek Weren t lees LuckScout. Internet is vol verkeerde inligting. Soos Chris gesê, baie mense wat artikel te skryf oor die handel is nie eens handelaar self. So hul inligting is verkeerd en gevaarlik vir die beginner wat geneig is om hulle glo maklik TJ Ek is so jammer, Chris, ek voel hartseer, ek weet dat ek u reeds hierdie vraag gevra, maar dit was nadat jou antwoord hier, nou kan ek waarom jy verstaan het nie vir my. Dit is reeds beantwoord, my sleg. Ek lees al hoe meer die alledaagse en ek leer in jou artikels, maar ook met die antwoorde en raad wat jy gee aan die lede. Dankie meneer. Jy weet reeds hoe ek is dankbaar. Chris Pottorff U is welkom. Met betrekking tot jou vraag oor tyd, daardie artikel was 'n ou artikel geskryf deur iemand anders (as gevolg 'n paar ander is gebruik om te skryf oor LuckScout voordat ek begin skryf). Ek verwyder die artikel heeltemal en so jou opmerking wat daaraan gekoppel is het te verwyder. By the way, Hank jy vir my laat weet dat artikel. Dit was regtig 'n misleidende artikel wat teen dit wat ons onderrig op LuckScout nou. Ja, ons volg net die daaglikse, weeklikse en maandelikse tydraamwerke. Dus net terug na my vraag oor die tye / proses aan die gang te analiseer en bestellings in te samel. Bevestig asseblief as my verstand korrek vir daaglikse kaarte is. 1. Einde van die dag is 17:00 EST (New York), wanneer die vorige dag kers voltooi. 2. Na 05:00, Sydney open. So tydens hierdie sessie wat jy spandeer 30 minute ontleding van die daaglikse kaarte, en betree hangende bestellings. 3. Jy don t sorg wat sessie (NY, Australië / Asië, Londen) jou bestelling is gevul Vir so lank as wat dit is gevul voordat 05:00 die volgende dag. 4. Het jy omgee of dit Vrydag naweek, openbare vakansiedag in die VSA 5. Wat van nuus as die ander artikel praat oor konsentreer in Asiatiese sessie, omdat daar geen nuus waarskynlik vrygestel in hierdie sessie. Chris Pottorff 1. Ja. 2. Ja. 3. Ja. 4. Nee, ek don t sorg oor die nuus ook. Watter artikel praat oor die fokus van die Asiatiese sessie As dit is die een hieronder, dan beklemtoon dit aan die einde van die artikel wat as gevolg van die kort tyd rame is nie 'n goeie idee: luckscout / wat-is-die-beste-forex-mark - uur-tot-handel / Ek lees jou artikels daaglikse selfs al het ek don t kommentaar. Ek volg jou stelsel van handel en ek vind dit is beslis mees betroubare een. Ek het so baie dinge lees jou artikel wat ek sou nooit op enige plek gevind het geleer. Jy is 'n unieke persoon wat sy kennis deel en help ander leer sonder om iets terug te verwag. Ek dink ons ​​is baie gelukkig om jou te forex leer uit. Mag God jou seën. Hi Chris dankie vir die inligting. Kan jy asseblief of iemand hier my vertel van 'n betroubare forex makelaars in Nieu-Seeland of vir diegene wat wil om handel te dryf uit NZ. Hoop om te kry in dit. net Don het gehoor. hoera's vir die artikels. Chris Pottorff U is welkom. Ongelukkig kan ons 'n makelaar nie vir 'n paar belangrike redes beveel. Hoop jy sal ons verskoon. Dankie vir al die inligting wat jy deel met ons. Sedert ek lees terloops jou eerste artikel navigeer op die web kry ek beter resultate in my lewe rekening. Ek maak 'n jaar gelede 'n lewendige rekening met 2000 en gedurende hierdie laaste jaar het ek verloor byna die totaal van my geld, sodat net 40. Sedert ek jou volgende in hierdie laaste maand het ek in staat om te groei tot hierdie bedrag sluit 200 gewees . my vraag is of ek moet hierdie rekening te sluit en volg jou lesse opening van 'n demo rekening vir die volgende drie maande of ek kan aanhou werk met my huidige lewe rekening. Ek voel meer gemaklik met 'n lewendige rekening, want ek gaan met my emosies, (iets wat ek geleer het tydens die afgelope jaar). Ek werk al volgende Prys Aksie en LuckScout seine, maar ek het my geld verloor, want ek was honger om my geld terug. Nou, na aanleiding van jou daaglikse artikels wat ek voel meer gemaklik en ek nie bestee die hele dag voor my rekenaar. Baie dankie weer. Jy is een van die beste persoon wat ek nog ooit ontmoet Hou deel met ons jou kennis, iemand uit Spanje is wag jou kommentaar elke dag. Moet ek 'n demo rekening oop te maak of moet ek my lewe rekening oop te hou. My doel, teen hierdie tyd, is om my geld te verhaal met pasiënt en dan volg met my stelsel. Jammer vir my Engels. Dit is nie my moedertaal. Chris Pottorff Ek is bevrees jou sterk begeerte om jou verliese te verhaal kan maak dat jy jou emosies te volg. Jy neem 'n groter risiko as jy handel soos hierdie. Jy sal altyd tyd het om jou verliese te verhaal wanneer jy genoeg selfvertroue in jou handel geword. So, as jy my vra of jy 'n demo moet oopmaak of hou op die handel met jou lewe rekening, ek stel voor dat jy 'n demo om jou vertroue te bou oop, dan kan jy handel met jou lewe rekening. Jou vraag vertel my dat jy nog genoeg nie vertroue. Gelukkige en suksesvolle 2015 jaar. Ek wens jou 'n lang lewe en gesond. Josef Dankie Chris vir almal. Hallo LuckScout span, baie dankie vir hierdie massiewe inhoud van relevante inligting oor die forex. Ek hoop jy nie sal beskeie bly en hou my mond vir nou. Dankie Raimo Chris Pottorff Welkom by LuckScout. Jammer om te hoor dat hierdie bladsy lyk verwarrend vir jou. Een manier wat ek kan uitvind is dat jy hierdie bladsy oop te verlaat en dan regs kliek op elk van die artikels titels van die begin af en maak dit op 'n nuwe blad. Jy kan die titels na vore te bring, sodat jy weet watter een jy oopgemaak het en gelees. Net asseblief begin van die begin van hierdie bladsy. Laat weet my asseblief as ek nie in staat was om jou vraag te beantwoord gewees het. Sal bly wees om te help. Michael. Ek Don weer net begin. Ek het dit nie verstaan ​​nie eers en lees baie van hulle en hou jou, het oorweldig, want hierdie webwerf honderde artikels bevat. As jy net die genommerde skakels lees in hierdie artikel, wat is nog steeds 'n baie. En inderdaad is daar is 'n paar meer getel skakels in die verband artikels. Maar as jy mooi kyk, die meeste van hulle (die skakels in die links) is ook in een van die lyste van hierdie hoofartikel. Byvoorbeeld, die tweede skakel in die s minder verwarrend as jy net vashou aan die orde in hierdie hoofartikel. Hoop dit help ek hou van jou artikels do you bestuur rekeninge as well..plz tell..thanks B. Hairro Vandag was ek klaar gelees het en boek wat die inhoud van al die artikels hierbo op te som. Baie makliker en baie makliker om te verwys in die geval as ek iets vergeet. Een vraag in my gedagte, het ek opgelet inhoud wat die e-boek is getiteld s of daar ander weergawes van die boek Mis ek iets hier Chris Pottorff Petrus voeg die nuwe artikels en dui op die e-boek een keer in 'n rukkie, en sodat die nuwe weergawe kom wat meer volledige vergelyking met die vorige een. Dus, as jy die laaste weergawe te hê, dan Don jy t nodig die ander weergawes. B. Hairro Vahab Mirzaiean hi liewe Chris I m so gelukkig wees vertroud jou site. my handel lewe is 5 maande en ek m novic handelaar. ná soek 2 maande in netto bakkie jou site en lees artikels en follwing strategie DBB met 'n paar manipuleert en na 2 maande werk met DBB in twee-rekening, 50 dollar in demo nou lei: 1 balans 50 dollar en nou is 94 dollar net 2 of 3 posisie 0,01 baie 2de. balanseer 50 en nou is 128 dollar net 5 kostenbesparendis met 0,01 lot. Ek wil dit weer probeer vir 3 ander maand en word masster dit. Dankie Liewe Chris as kan 'n mens dag wat jy i drukkie wat jy sien en soen en soen jou Chris Pottorff geluk vir jou sukses en dankie vir jou kommentaar. Hou aan met die goeie werk Beo Pham ek kan sien daar is baie video's oor Tegniese Analise hier. Maar ek sien ook die artikel oor Sterk Handel opstel, en nie om te veel ontleding in die grafiek te verwar gepos kry deur Kamel. Ek wil vra dat dit wat ek Chris moet volg, moet ek hier kom oor almal wat video's oor Chart ontleding. Dankie, Chris. Ek, as jy kan stuur vir my jou Skype ID sodat ek vir jou kan praat. Ek wil altyd 'n vriend wat is 'n professionele handelaar het. Dankie Chris Pottorff Ja, na aanleiding van die video's help baie. Siyabonga Cebekhulu Uiteindelik het ek 'n artikel wat ek kan sê, is die inhoudsopgawe gevind. Ek sien uit die lys die artikels wat ek gedek word al grys vertoon. Nou is ek vanaf die top en lees elke artikel, sal ek nie herhaal die wat ek gelees het omdat hulle so duidelik soos wat ek onthou alles was. Dit is 'n gelukkige Paasfees vir my, in werklikheid het ek begin lees hier 'n paar dae gelede, met elke artikel wat ek lees ek gelaat met blywende kennis oor die onderwerp bespreek. Dankie vir die feit dat die groot skrywer wat jy is. Elke onderwerp het ek gedek, was so maklik om te verstaan ​​dat ek ekstra dokumentasie nie eens nodig gehad het. Jy maak forex so maklik nie. Ek kan met veiligheid sê my tegniese ontleding en die basiese begrip van Forex 'n bloeitydperk beleef wanneer ek klaar is met jou. Dankie, dankie, dankie. Gelukkige Paasfees. Miskien het jy nie t dit nodig het. Ek wens jou en jou span al die sukses wat jy wil. Wat jy hier gedeel is meer as genoeg om amper waarborg my sukses, dit is hoe ek dit gebruik dat alles sal bepaal. Tuis Forex Flex EA Review Forex Flex EA Review Hottest EA op die mark nou 75 kortingsbon kode: FLEX 75OFF Forex Flex EA is 'n uiters buigsaam (vandaar die naam) forex robot in staat is om baie kragtige dinge. Dit kom pre-gelaai met 8 unieke strategieë wat jy kan oorskakel na binne die EA deur net 'n klik van die muis. Dit is veilig om dit te doen. Die meeste ander rooster stelsels daar buite oop ambagte met geen spesifieke marktoestande vereis, of gebruik n baie basiese verouderde aanwysers wat nog altyd bewys om te misluk. Die meeste van die rekeninge wat jy sien op hierdie blad word deur gebruik te maak van die standaard strategie op verskillende munt pare met alle vorme van sukses. Resultate Soos jy kan sien, is daar geen tekort aan werklike geld resultate met 'n ordentlike bedrag van die geskiedenis agter hulle. Hierdie ding is duidelik goed presteer vir 'n geruime tyd nou en teen 'n minimale risiko. Dit wil voorkom of reg te verhandel deur die openbare vakansiedae en belangrike nuusgebeure sonder 'n hik wat wonderbaarlike hierdie dag en ouderdom vir 'n outomatiese stelsel. Miskien is hierdie agtergrond mark te monitor hoe dit werk Eenvoud Jy kan die strategie wat jy wil gebruik van 'n drop down list wanneer jy die EA heg aan 'n grafiek te kies, stel jou risiko en dat is dit. Dit sal die res vir jou doen. Daar is nou meer as 10 strategieë te kies uit, kan jy die meeste van hul resultate te sien binne hierdie post. Gereed om te gaan, uit die boks instellings. Eenvoudige plug and play. Werk die beste op (GBPUSD, USDJPY, USDCAD, USDCHF, EURUSD, AUDUSD), maar kan verhandel op net oor 'n munt pare as wat jy wil. Jy sal sien 'n paar van die rekeninge handel 20 pare met groot sukses. Geen outomatiese stelsel daar buite kan langtermyn werk sonder konsekwent opgedateer instellings. Flex beskik oor 'n outomatiese update stelsel. sodat jy kan seker wees dat jou kopie is altyd up to date met die nuutste, beste presteer instellings vir die huidige marktoestande. Die ontwikkelaar is ook konsekwent opdatering van die sagteware met 'n nuwe funksies elke maand of so. Selfs nou in 2015 het daar 'n hele paar baie sterk updates bied ons baie kragtige nuwe funksies is. Dit is 'n fantastiese funksie om suksesvol te wees in vandag se markte langtermyn. Hulle doen hierdie updates deur MQLLock, sodat wanneer jy jou terminale te begin, sal 'n update dialoog verskyn as 'n mens is beskikbaar. Al wat jy sal hê om te doen is kliek op die knoppie werk en jou Flex EA sal outomaties by te werk na die nuutste weergawe en instellings. Presisie Flex EA gebruik 'n nuut ontwikkelde innoverende tegnologie wat. Eenvoudig gestel, Flex sal virtuele ambagte oop in die agtergrond, met behulp van hulle om voortdurend die mark te help om die absolute perfekte beginpunt, op watter punt Flex begin die opening van die werklike ambagte. Nuwe monitering mark, virtuele handel tegnologie bring presisie inskrywing punte wat geen aanduiding kan kompeteer met. Die standaard instellings sal gebruik 6 virtuele ambagte per geldeenheid paar om marktoestande te monitor. Die verlaging van die aantal sal lei tot minder akkuraat inskrywing punte, maar hoër handel frekwensie. Verhoging hierdie nommer sal die teenoorgestelde doen. Buigsaamheid Flex EA kan opstel om handel te dryf net oor 'n handel strategie denkbaar. Dit kom 8 unieke ingeboude handel strategieë wat jy kan kies met 'n klik van die muis. Dit is soos volg: Default Dit is 'n baster handel strategie van Super Presiese, HP half-Grid en Trend Surfer. v2Default Nuwe v2.0 strategie gebaseer af die oorspronklike met 'n effense backend algoritme tweaked. Super Presiese s baie akkuraat. Scalper instellings paaltjies klein winste gedurende mark korreksies. Volle Grid Jou tradisionele martingale styl handel. Die helfte Grid Nie so riskant wees as Volle Grid, sowat 50 min handel frekwensie. Tendens Surfer Soortgelyke Super Presiese en standaard instellings, maar met 'n groter TP waardes. Haelgeweer Gooi verf op die muur en sien wat stokke. Dit is 'n prettige strategie, maar ook baie riskant Pryse


No comments:

Post a Comment