Tuesday, October 4, 2016

Handel Strategieë En Reëls

Eenvoudige handel strategieë 5 Reëls vir Koop Groot Aandeel Recent Posts: handel strategieë vir baie gesofistikeerde beleggers betrek tegniese ontleding, uitputtende belegging navorsing en jare se ondervinding in die aandelemark. Maar daar t beteken dit té kompleks te wees. Ja, aanlyn-beurs kan beïnvloed word deur 'n leër van veranderlikes. En ja, moet al handel strategieë aan te pas by die huidige aandelemark voorwaardes. Maar deur die volgende vyf eenvoudige reëls vir die koop van aandele, kan jy dramaties verbeter jou kans om te belê jou geld oordeelkundig. Eenvoudige handel strategieë, na alles, kan soms die mees doeltreffende. 1 koop wat jy ken mekaar belegger vorm hul eie handel strategieë en reëls vir die koop van aandele op grond van persoonlike doelwitte en risiko toleransie. En so, elke belegger koop en verkoop aandele en effektetrusts wat gebaseer is op watter sin om hulle te maak, reg om nie noodwendig nie. Die probleem is dat baie beleggers die slagoffer van die nuutste giere op Wall Street en is gretig om die blok almal praat te koop. Dit is hoe handelaars het geneem vir 'n rit deur die tegnologie borrel, as mense opgestapel in aandele wat t hadn nog draai 'n wins en met geen realistiese manier om geld te maak. Onthou Flooz, wat 'n soort van online valuta wat as 'n alternatief sou dien om kaarte krediet Dit klink soos 'n mal konsep, maar een of ander manier die maatskappy geopper iewers tussen 35 miljoen en 50 miljoen van beleggers en ingeroep n paar kleinhandel reuse soos Barnes se opgeslaan besigheidsmodel. Aan die ander kant van die munt, neem Amazon (AMZN) en sy Kindle e-leser in vergelyking met 'n skamele 15 in die breër mark. As jy weet iemand wat die afgelope twee jaar 'n Kindle gekoop en het na hulle geluister rave daaroor, is die kanse goed die sukses van AMZN voorraad is geen verrassing vir jou. Nooit onder skat die krag van jou persoonlike ervaring. As jy verbruikerstendense of nuwe produk met 'n groot potensiaal sien, is die kanse goed ander mense sal ook. Dit sal jou help om te verwag belegging tendense en wins uit hulle, in plaas van jaag ander mense se voorraad optel. 2 Koop Aandeel Groot Beleggers Eie Natuurlik is daar weer op die regte pad. En as jy 'n tweede opinie wil, hoekom nie reg gaan na die top en kies die brein van die beste handelaars op Wall Street Daar is boekwaarde was byna 20. So, hoe kan individuele beleggers geniet soortgelyke sukses Eenvoudige: Koop wat Buffett koop. Terwyl dit onmoontlik om voort te plant mag wees Warren Buffett t hou dit 'n geheim selfs al is dit wou as gevolg van die onversadigbare aptyt vir alles Buffett. Neem Wells Fargo (WFC), 'n jarelange lid van Berkshire se uit 313300000 in Q3 van 2009, 302 miljoen aandele in die 2de kwartaal van 2009 en 290 miljoen in Q1 van 2009. Soos vir WFC voorraad prestasie Die maatskappy is sowat 240 van die Maart 2009 laagtepunte, en is tot 8,5 jaar-tot-datum in 2010 ten spyte van 'n verslechtering neiging vir die breër mark. Daar is natuurlik 'n gevaar vir P 500 indeks fonds groepdenke, is een. Verskansingsfondsbestuurders Julian Robertson van Tiger Management Corporation is 'n ander, beroemde draai 8 miljoen in 1980 tot meer as 8 miljard in die laat 1990's. Michael Steinhardt, George Soros, Peter Lynch en Carl Icahn is ander groot name in die pantheon van Wall Street belegging ikone. 3 Koop Voorrade vir die toekoms, nie die verlede Sif deur kwartaallikse verslae en vorige prestasie vir 'n maatskappy kan gee insig in die gesondheid van 'n voornemende belegging. Maar wanneer jy kyk na hierdie nommers, dit is belangrik om te besef dat hulle agter aanwysers. As jy kyk na die beste aandele te koop, moet jy 'n premie plaas op toekomstige groei tendense oor vorige suksesse. Oorweeg veranderende demografie, soos die feit dat China is nou die 1 motor verkope mark in die wêreld te danke aan 'n opkomende middelklas in die People's Republic en verligting verbruikersvertroue in die Verenigde State van Amerika gedurende die resessie. Die gevolg is wilde winste vir China motor onderdele aandele soos China Automotive Systems (CAAS) en Sorl Auto Parts (SORL), wat albei tot meer as 225 in die afgelope jaar. Dit geld vir produk se lewensiklus en mark relevansie sowel. Groot farmaseutiese maatskappye kan nog steeds sien ordentlike inkomste en verkope, maar beleggers in Merck (Mrk) het darn goed beter bewus wees dat soveel as 30 van Merck se verkope het kon droog weens patent verval en generiese kompetisie in die volgende paar jaar. Dit is duidelik dat, as beleggers die toekoms kon vertel as dit sou maklik wees om die aandelemark te speel. Daar is geen kristal bal wat maklike antwoorde oor watter maatskappye sukses en watter gewen t sien sal voorsien. Maar as jy wil om verstandig te belê jou reëls vir die koop van aandele moet insluit wat fokus op toekomstige tendense meer as verlede suksesse. 4 Koop aandele met Groot Leierskap Aan die einde van die dag, die sukses of mislukking van 'n maatskappy 'n groot deel afhanklik van die leierskap en visie van sy top-bestuurders. Groei kom van die top, nie uit ewekansige suksesse op 'n oppervlakkige kennis van winkels wat opwaarts trickles. As jy 'n voorraad te koop, moet jy besef dat jy ook weer die koop van sy bestuur. Kyk na die suksesse en mislukkings van Apple Inc. (AAPL) oor die afgelope twee dekades. In die vroeë 1990's, is Apple beskou as 'n tweede piesang Microsoft (MSFT). Windows uitgerol goedkoop en op 'n massiewe skaal as Apple vasgeklou aan 'n hoë winsmarges en 'n beherende, eiendom vooruitsigte. Op 9 Julie 1997, na drie jaar van swak voorraad prestasie en verlammende finansiële verliese, die Apple direksie geplaas Steve Jobs aan die stuur as uitvoerende hoof en begin die herstrukturering van die maatskappy die iMac, die iPod en iTunes, Apple winkels en die iPhone . 'N Meer onlangse voorbeeld is South West Airlines (LUV), onder leiding van hoof uitvoerende beampte Gary C. Kelly sedert 2004 Kelly se webwerf. In teenstelling met ander groot aanbied, Suidwes laat ook passasiers om besprekings te verander sonder bykomende koste en het geweier om fooie te hef vir baie van die items, soos bagasie, ten spyte van die industrie tendense. Die gevolg is ongekende sukses vir die lugredery bo sy mededingers nie. South West Airlines het meer kliënte as enige ander Amerikaanse lugredery sedert Augustus 2006 vir gesamentlike huishoudelike en internasionale passasiers gedra volgens die Amerikaanse Departement van Vervoer. LUV voorraad is byna 90 in die laaste jaar, in vergelyking met 'n wins van net 25 vir die breër mark. Sure, daar is aandele wat daarin slaag omdat hulle daarin slaag om koste en hupstoot rande te sny. Maar so 'n strategie kan nie hou 'n voorraad gesonde en groeiende vir 'n lang. As jy wil slim belê, maak seker dat jou eenvoudige handel strategieë sluit in 'n belegging in smart leierskap met 'n bewese rekord van sukses en 'n bereidwilligheid om die bedryf norme uit te daag om vorentoe te kom. 5 aandele koop met 'n duidelike plan om te verkoop Mens sou dink dit spreek vanself dat die doel van die koop van 'n voorraad is om dit te verkoop vir 'n wins te maak, maar baie beleggers loop uit en koop sonder 'n duidelike plan oor wat hul belegging doel is en wanneer hulle wil verkoop. Dit kan wrede op jou portefeulje wees. Want na alles, wat is 'n t kyk as vrolik. Crocs voorraad is tans sowat 10. Of CROX was 'n goeie of 'n slegte voorraad hang af van jou belegging horison en wat jy verwag uit die stomp te kry. Maar kort termyn handelaars wat gulsig kry en weier om te verkoop kan net so erg soos koop-en-hou beleggers paniekerig en te vinnig verkoop word. Baie handelaars wat hul voorraad verkoop wanneer die mark neergestort Maart 2009 nie net toegesluit in historiese lae waardasies vir die aandele wat hulle verkoop, gemis hulle uit op een van die grootste byeenkomste in die mark se ineenstorting twee jaar gelede. Wat jou taktiek bied min troos as jy jou aandele te vroeg of te laat verkoop aan enige geld eintlik maak. Soos van hierdie skrywe, het Jeff Reeves nie self 'n posisie in enige van die wat hier genoem aandele. Artikel gedruk InvestorPlace Media, investorplace / 2010/06 / handel-strategieë-reëls-vir-koop-aandele /. Trading Strategie afbreek Trading Strategie A handel strategie uiteensetting van die spesifikasies vir die maak van ambagte, en sluit reëls vir handel inskrywings, uitgange en geldbestuur. Wanneer behoorlik nagevors en uitgevoer word, kan 'n handel strategie n wiskundige verwagting voorsiening te maak vir die gespesifiseerde reëls, en help handelaars en beleggers te bepaal of 'n verhandeling idee is potensieel winsgewende. Verstaan ​​die optimale toestande vir die skep van 'n winsgewende handel strategie wat gebaseer is op die verskeie tops patroon, en leer. Lees antwoord op ordelike markte te verseker, die New York Aandelebeurs (NYSE) het 'n stel van beperkings wat dit kan implementeer wanneer ervaar. Lees Antwoord Meer inligting oor hoe die Volcker reël verbied banke uit die beoefening van sekere aktiwiteite, soos handel vir eie en met. Lees Antwoord Leer 'n eenvoudige en potensieel baie winsgewend te belê strategie wat gebruik kan word wanneer 'n handelaar identifiseer 'n piercing. Lees Antwoord Meer inligting oor die verskillende tipes beleggings wat fondsbestuurders gebruik, en verken basiese hedge fund bestuur handel. Lees Beantwoord 'n band met geen vervaldatum. Ewige boeie is nie aflosbaar maar betaal 'n bestendige stroom van belang vir ewig. Sommige van die. Die eerste van 'n reeks van jare in 'n ekonomiese of finansiële indeks. A basisjaar word gewoontlik ingestel om 'n arbitrêre vlak van 1. 'n band wat in 'n voorafbepaalde bedrag van die maatskappy se aandele op sekere tye gedurende sy lewe kan omskep word, gewoonlik. Die oorskot opbrengs wat 'n belegging in die aandelemark bied oor 'n risikovrye koers, soos die terugkeer van staatseffekte. 'N indeks van 500 aandele wat gekies is vir markgrootte, likiditeit en bedryf groepering, onder andere. Die S P 500 is ontwerp. Handel reëls n kritieke deel van enige opsie handel stelsel is die handel reëls. Hierdie reëls definieer wat ek sal gewen t doen met betrekking tot handel 'n bepaalde strategie. Die handel reëls dek dinge soos: Wat sal ek handel - wat vee of ETF Toe ek sal handel - onder watter omstandighede Toe ek 'n handelsmerk te betree - 'n tegniese aanwysers vir inskrywing Toe ek 'n handelsmerk sal verlaat - reëls vir locking in 'n wins of die vermindering van 'n verlies Reëls vir my daaglikse, weeklikse en maandelikse aktiwiteite Laat ons kyk na 'n paar voorbeelde van elk van hierdie. Ek m gaan 'n paar voorbeeld handel reëls uiteen te sit en hoe hulle van toepassing kan wees. Ek gebruik baie van hierdie, maar ander kan 'n beroep op ander handelaars. Wat om te handel vir opsies strategieë, het ons reeds 'n paar beperkinge opgelê. Ons moet met behulp van 'n voorraad of ETF wat opsies bied. Maar wat van die vernouing af die keuse om 'n bietjie verder Wat onderliggende aandele sal ek kies Hoe gaan ETF indeks opsies Daarbenewens sal ek wil reëls oor pluk opsie posisies vir my strategie het. Ek kan vereistes vir 'n oop rente of opsie volume definieer. Ek kan reëls vir waar om staking pryse kies definieer. Hier is 'n paar voorbeeld reëls. Ek wil net handelstrategie X op aandele wat 'n gemiddelde daaglikse volume van 500,000 aandele of meer Ek wil nie net handel strategie X op aandele wat in 'n gunstige bedryf groep soos omskryf deur die belegger Business Daily Ek sal slegs handel strategie X op ETF wat volg die groot indekse (ex verkenners uitgestuur en DIA, QQQQ, IWM) Ek sal net handel hierdie strategie op die RUT indeks opsies sal ek net hierdie strategie op opsies handel met 'n oop belangstelling groter as 1000 Ek sal 'n kort staking wat is 1 staking uit te kies van die geld sal ek net handel 2 wyd en 5 wye versprei Gekose voorwaardes Hierdie handel reëls sal verder verfyn wat om handel te dryf. Byvoorbeeld, kan ek 'n reël wat sê ek sal net dié lomp strategie handel oor 'n voorraad, ETF of indeks soos hierbo omskryf, maar dit moet ook vergesel word deur 'n lomp tendens. Met ander woorde hierdie stel reëls kan definieer wat in u dophoulys vir daardie strategie sou wees. Voorbeeld reëls kan soos volg lyk: My dophoulys vir hierdie strategie sal opgemaak word van aandele (of ETF of indekse) wat in 'n lomp tendens soos gedefinieer deur hoër hoogtes en hoër laagtepunte. Ek sal net handel hierdie strategie wanneer die voorraad, ETF of indeks is die handel in n sywaartse tendens vir meer as twee weke sal ek net hierdie strategie handel wanneer die SP wisselvalligheid (VIX) is aan die onderpunt van die reeks Toe te gaan Ek sal vir jou wil handel reëls wat die presiese tydsberekening van my inskrywing definieer het. Dit kan insluit 'n tegniese aanwysers dat 'n inskrywing wil aktiveer. Daar kan selfs wees reëls oor wanneer dit nie aan te gaan. Byvoorbeeld, kan ek nie hê om handel te dryf oor verdienste aankondigings of op sekere tye wanneer sleutel ekonomiese verslae vrygestel (FOMC vergadering na vore kom). Hier is 'n paar voorbeeld handel reëls vir wanneer om te betree: Ek sal net 'n lomp inskrywing op die weiering opstyg n skuins op trending support lyn ondersteun word of bewegende gemiddelde Ek sal eers 'n lomp inskrywing op 'n breek deur middel van 'n gevestigde ondersteuning vlak op bogemiddelde volume Ek sal nie 'n handelsmerk op 'n voorraad wat die vrystelling van kwartaallikse verdienste terwyl die handel sal na verwagting oop ek sal net 'n handelsmerk wat 'n ROI van 15 Posisie groottes posisie sizing bied te neem om te wees is eenvoudig die implementering van my geld bestuur reëls. Ek kan reëls dikteer dat ek net sal waag 'n sekere persentasie van my rekening. Byvoorbeeld. Ek sal net risiko 1 van my rekening op enige een handel soos gedefinieer deur die absolute maksimum verlies van die verspreiding ek sal net waag 1 van my rekening op enige een handel soos gedefinieer deur my stop verlies bedrag van x Ek sal eers waag 10 van my rekening totale op hierdie strategie wanneer om Trading reëls verlaat vir uitgang moet reëls sluit vir opwindende wanneer wins teikens bereik word, wanneer verlies doelwitte bereik of om enige ander rede wat 'n vroeë uitgang te aktiveer. Ek sal dit handel verlaat wanneer die koste te sluit is XI sal hierdie handel oor 'n onderbreking van ondersteuning (of weerstand) verlaat Ek sal dit handel verlaat toe ek kan sluit in 80 van my wins teiken Ek sal dit handel verlaat as 1 week verby en die verwagte gedrag nie plaasvind nie ek sal kort verspreiding posisies verlaat ten minste deur 4 dae voor die verstryking Reëls vir roetines Hier, ek wil 'n raamwerk wat 'n paar roetine bied en kan 'n paar konsekwentheid waarborg om my langer handel termyn het. Ek kan daaglikse aktiwiteite te definieer soos op soek na nuwe potensiaal ambagte, monitering vir uitgange, ens ek kan weeklikse aktiwiteite te definieer soos die opdatering van my dophoulys, op soek na nuwe ambagte, die dop van my huidige resultate. Hierdie sondaars t soveel reëls as 'n lys van aktiwiteite wat my herinner wat om te doen. Daaglikse roetine Dit is dinge wat ek sou doen elke dag soos die hersiening van my huidige ambagte, die hersiening van die dag se mark aksie en die bepaling van 'n houding of verwagting vir die volgende paar dae vorentoe. Weeklikse roetines weeklikse roetine sal gefokus word op die hersiening van die week wat verby in die perspektief van 'n deurlopende tendens, die hersiening gesluit ambagte, opdatering dophoulyste, afhangende van handel logs en handel tydskrifte. Maandelikse roetines maandelikse aktiwiteite kan insluit dinge soos rekordhouding, die hersiening van maandelikse prestasie en die bepaling van voortgesette sukses tariewe, wins / verlies tariewe, ens Dit kan ook 'n goeie tyd om gebeure van die maand, gedagtes oor tendens hersien word, lesse geleer, ens Ek het al dikwels geneem die eerste Saterdag volgende verstryking om dit te doen. Jou beurt OK. Nou is dit jou beurt. Wat sal jou handel reëls Reëls moet iets goed deurdagte en dié wat jy bereid is om te volg sal wees. A handel reël maak nie sin as jy voortdurend tweede raai dit of gereeld verontagsaam nie. Reëls moet eenvoudig in definisie, maar baie spesifiek wees sodat iemand anders kan verstaan ​​en te implementeer. Hoe gaan jy te werk om jou eie handel reëls eenvoudig te begin. Begin met 'n strategie. Definieer 'n paar eenvoudige reëls vir elk van die bogenoemde kategorieë. Toets die reëls oor 'n tydperk van tyd, eers deur papier handel en dan 'n baie klein baie grootte handel. Don t maak aanpassings aan die reëls totdat jy 5-10 ambagte oor 'n paar maande tyd ve geplaas. Die doel vir die aanvanklike handel reëls is nie om te sien hoeveel geld gemaak kan word. Dit is om die stelsel beter te verstaan, verstaan ​​jouself beter te leer om reëls konsekwent volg. Soos jy groei as 'n opsies handelaar, kan jy stadig begin om die reëls te verbeter om jou sukses persentasie te optimaliseer. Die mate van sukses moet nooit die bedrag wat in 'n gegewe maand of selfs die persentasie opbrengs op belegging. Dit sal maand wissel oor maand. Die mate van sukses behoort te wees op algehele suksesvolle ambagte as 'n persentasie van die totale. Wat die algehele langtermyn verwagting is van hierdie strategie en handel plan met 'n jaar of meer die moeite werd om van data.


No comments:

Post a Comment