Monday, October 10, 2016

Forex Trading Kursus Jakarta

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri View OGT Handel Alert on the move met die OGT Mobile App, nou beskikbaar vir Android en iPhone. Gratis aflaai en jy kan selfs kennisgewings te ontvang op ons real-time ambagte. Disclaimer: Online Guru Trader Pte Ltd maak geen waarborg, voorstelling of waarborg met betrekking tot die inhoud akkuraatheid, tydigheid of volledigheid van die inligting wat deur die webwerf inligting. Enige mening, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf of gekoppel aan van hierdie webwerf word as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Nóg Online Guru Trader Pte Ltd nóg die skrywers / plakkate verantwoordelik of aanspreeklik gehou word vir die akkuraatheid, nut of beskikbaarheid van enige inligting wat of beskikbaar gestel deur middel van hierdie webwerf, en sal nie verantwoordelik of aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade, insluitend sonder gehou beperking op, enige verlies van wins en / of aanvanklike kapitaal, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Trading op marge dra 'n hoë potensiaal belonings, maar ook 'n hoë potensiële risiko's wat nie geskik is vir alle beleggers kan wees. Voordat jy besluit om die handel, jy moet versigtig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate, wat as gevolg van markonbestendigheid kan wissel. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële voor onderneem die verhandeling van CFD's, aandele, opsies, futures, en Forex. Online Guru Trader Pte Ltd het geen professionele finansiële diens hoegenaamd bied en is nie 'n beleggingsadviseur of 'n adviseur vir CFD's, aandele, opsies, futures of forex beleggings en maak nie voorsiening te belê advies. Daar is geen waarborg dat jy geen geld verdien met behulp van die tegnieke, metodes, materiale, kennis en inligting gegee. Alle produkte, metodes, tegnieke, inligting en materiaal is nie geïnterpreteer word as 'n belofte of waarborg van inkomste / wins. Verdienste / wins potensiaal is heeltemal afhanklik van die persoon wat Online Guru Trader materiaal, produkte, metode, inligting en tegnieke. Online Guru Trader Pte Ltd gee nie voor hierdie as 'n vinnig ryk SKEMA. Jou vlak van sukses in die bereiking van die resultate beweer op ons materiaal afhang van die tyd wat jy spandeer om die produkte, metode en tegnieke genoem, jou finansies, kapitaalbedrag, kennis en verskeie vaardighede. Aangesien hierdie faktore verskil na gelang van individue, kan Online Guru Trader Pte Ltd nie waarborg jou sukses vlak en is nie verantwoordelik vir enige van jou aksies. Daar is 'n risiko van verlies in alle vorme van die saak. Ons is nie 'n belegging adviseur en die inligting wat verskaf is nie geskik om opgetree as 'n belegging advies. Alle of enige van ons materiaal is bedoel om ons mening van verdienste potensiaal uit te druk. Baie faktore sal belangrik wees in die bepaling van jou werklike resultate en geen waarborge gemaak word dat jy resultate soortgelyk aan Online Guru Trader of enigiemand anders se, in werklikheid geen waarborge gemaak word dat jy enige resultate glad sal bereik vanaf Online Guru Trader produkte sal bereik, metodes, tegnieke, materiaal en inligting. Geen voorstelling gemaak word dat die resultate kan vertoon of sal in die toekoms verkry word. Geen voorstelling gemaak word dat die vertoon resultate bereik kan word deur almal. Forex valuta handel is 'n nul-som spel en diegene met 'n verhandeling van plan en die nodige dissipline om daarby te hou sal slaag oor dié wat handel sonder een. As jy wil wees op die positiewe kant van die spel begin met jou handel plan - dit is jou belangrikste wapen teen jou teenstanders. Hier is 'n voorbeeld van hoe 'n Forex Trading Plan moet lyk: My doel is om 20 bosluise of 200 per dag te maak oor die 20 dag handel tydperk. My teikenmark is die euro / dollar lokomark. Trading styl is die dag handel met alle ambagte plaasvind 08:30-11:00 op klas dae. Op sekere geleenthede sal ek weer probeer om handel te 07:20 as gevolg van die feit dat 'n meerderheid van ekonomiese data vrygestel op 07:30 CST. Alle posisies sal aan die einde van die klas gesluit. Navorsing en Fundamentals Elke dag voor handel ek 'n verhandeling van plan om die dag sal vul. Ek sal ook ondersoek fundamentele data wat verband hou met die markte voordat ek begin handel. Dit is om te kry 'n mark voel soos algehele makro tendense, wêreldgebeure, opkomende ekonomiese data. Ek sal ook kyk na tegniese data oor die afgelope paar dae om uit te vind wat tegniese beweging teenwoordig was. Kandelaar kaarte is belangrik vir dag-handel. Ek sal gebruik twee kaarte 5-min en 4 uur. Ek gebruik die 4 uur kaarte om die belangrikste tendense en die 5 minuut grafiek identifiseer om klein tendens tydsberekening kry. Voor enigiets anders moet ek die klein tendens vestig. Alhoewel ek sal kyk na die 4 uur grafiek om 'n breër siening van die mark te kry, gegewe die hoeveelheid tyd wat ek het om handel te dryf, ek voel dit is meer belangrik om te fokus op die kort termyn tendens. As daar konsolidasie of enige ander nie-verwysing verkeer op die klein tendens, dan sal ek bly uit handel totdat 'n tendens hom voordoen. Ek sal westelike tegniese ontleding (DailyFX weerstand / ondersteuning, Moving gemiddeldes) gebruik om 'n algemene gevoel van watter rigting die mark gaan en oostelike tegniese ontleding te keer dat my toegang en uitgang punte te kry. Alhoewel tegniese ontleding is die basis vir my handel, as daar 'n fundamentele inligting wat kom uit wat duidelik swaai die mark teen die tendens sal ek gaan met die krag van die reaksie teenoor die fundamentele data. 1. Die eerste stap wat ek neem is om te bepaal of die kort termyn tendens is lomp of lomp 2. Ek sal kyk om te sien of daar enige belangrike sielkundige getalle en ondersteuning / weerstand punte in die nabye toekoms 3. As daar geen, Ek sal 'n lang of kort te gaan, afhangende van die kort termyn tendens 4. Indien daar, ek sal wag totdat die mark dié nommers bereik om te kyk vir 'n ommekeer 5. Ek sal handel teen die tendens as ek 'n kandelaar ommekeer patroon met bevestiging ( bullish oorweldiging, Hammer, Morning Star, Shooting Star) 6. Wanneer die handel teen die kort termyn tendens, ek sal my beperk wat aan die 50 fib retracement vlak Reëls van die Plan 1. handel nooit tydens konsolidasie 2. altyd naby 'n handel as Mas kruis teen 'n posisie 3. Probeer om 10 tics op elke handel, 1 baie 10 tics, 2 baie 5X2 ens 4. Stop vasgestel op 40 tics 5. Momentum moet ooreenstem met 'n kort termyn tendens te bereik wanneer jy soek na beginpunt tot 'n handel 6. kry uit 'n bedryf voor groot ekonomiese data vrygestel 7. Don t maak 'n handel binne 10 minute van die klas eindig 8. kry altyd 'n handel die tweede jy dink dit gaan teen jou


No comments:

Post a Comment